Omgång 18: Luleå HF - HV71

Ja vad frågade han? Och svaren?

1 gillning

Tycker han svarar bra ändå även om han ser märkbart tagen ut.

3 gillningar

Det gamla vanliga. “Mitt fel, mitt fel, mitt ansvar, jag ska bättra mig, jag tar på mig det”. Det är väl knappast några bra svar?

Vad är oddsen på 7 raka vinster för HV nu? Då borde vi nå särker mark.

1 gillning

Att han svarar bra är väl hans styrka. Men att få ut något av det han säger löser han ju inte. För det blir ju bara värre och värre.

2 gillningar

Missade.
Vad sa han?

Han frågade vilka som går i bräschen för detta lag, varför det ser ut som det gör osv

1 gillning

Det gamla vanliga! Han tar på sig det!

Spelvärt. En hel 20-lapp så blir man stenrik ju!

1 gillning

nu är de tydligt Anton har tappat truppen, den struktur man hade innan är borta, nu har truppen genomskådat att detta inte kommer funka, nu har man inte den lilla motivationen att försöka lite extra längre.

2 gillningar

De som han tyckte gick i bräschen idag va alltså en bänkad målvakt som kom in och Engsund!

Jesus!

1 gillning

Jag är inte nödvändigtvis för att sparka ytterligare en tränare men det blir onekligen problematiskt när det ser ut som det gör och tränaren motiverar det med att det är hans fel.

3 gillningar

Fisken?

Ja, jag ramlade nästan ur stolen.
OFM bäst idag.

1 gillning

Tusenkronorsfrågan, kommer Jönköpings starke man, Abbott, att göra något åt situationen? Jag är ytterst, ytterst tveksam.

Blomman måste hitta vägar att nå fram till spelarna säger han, att det finns kompetens i laget…han lyfter speciellt Träff och Engsund ikväll

Ja det är en minst sagt spännande soppa.

1 gillning

Fisken va med med Lenc va väl de som han borde nämnt. Resten borde han sågat jäms fotknölarna och fått en reaktion i gruppen.

1 gillning

Är abbott starke mannen? Snarare osynlige mannen!

3 gillningar

Inte träff utan Hugo och Engsund!