hugo och engsund tror jag han sade
Ska vi gissa på 12 timmars bowlingpass imorgon och onsdag?
att de finns kompetens i truppen håller jag med om, tyvärr finns de ingen kompetens att ta fram den kompetensen
Åker vi ur denna säsongen så hoppas jag att LHC värvar Engsund så han får sitt hattrick.
AB: “[…] rakt igenom en icke godkänd insats.”
Edlund: “Det börjar bli några sådana nu.”
Vidare nämner AB “Alnefelt och Engsund” som godkända idag på frågan vilka som går i bräschen. Edlund säger “Ja… ni har ju ju en 16-17 andra också”.
Iskall
Trygg hade varit förstaback i denna laguppställningen.
Snabbvisiten snart över så en parentes i karriären i Jönköping.
Hinner han iväg i vinter så slipper han riskera en degradering i hans CV.
Jag gillade Ante, men jag gillade också att vi gick vidare. Han är bäst på att få defensiv struktur i nästan vilket material som helst men han passar inte för det lag vi har nu med rätt stor övervikt på offensiv. Ante är mer en tränare för t.ex. Luleå där man har stort fokus på defensiv.
Vi fick för många offensiva hemvändare och det blir inte bra när t.ex. Dahlén skulle försöka spela försvarsspel.
Om man däremot vill vinna ett kval med ett dysfunktionellt lag är han en bra tränare.
Finns det något sådant lag i årets SHL?
snarare 12 timmar i buss…
Dom flyger imorgon sen buss från 08.
Fast idag var det nåt annat i hans ögon tyckte jag. Det kommer nog hända grejer
Skönt att kunna se sånt i folks ögon endå
Visst är det
nästa match stakke upp i 1 linan
De kommer stänga dörren. Kanske till och med låsa den. Sedan kommer de PRATA UT, inget kommer att vara censurerat i omklädningsrummet. Hårda ord kommer sägas. Kramar kommer delas ut. Vi kommer att ha några riktigt bra träningar. Hårda sådana dessutom. Luften kommer att rensas.
Vi kommer att komma ut som ett helt nytt lag mot Brynäs på torsdag. Vi kommer att torska. Det hela börjar om. Vi är ouroboros.
Men har han inte fått ordning på det efter x antal nederlag som varit minst lika dåliga så lär han inte fixa detta nu oavsett om hans ögon va tårögda.
Är ju samma floskler efter match där han tar på sig det. Man ser ju på spelarna att de inte ens vill vara på isen. Hur ska han få liv i dem med sitt vilande med puck?
Spelarna har väl för fan ett eget ansvar också!
Välbetalda divor som inte ger allt för laget är uselt att se.
Ämne till förrädarna nästa säsong.
Håller med! En överbetald trupp som återigen kommer få som dem vill om Anton sparkas. Hänt alldeles för många gånger senaste åren.