Jag letar också presskonferensen men inte lyckats hitta den dom kanske sket i den igår?
Nån som hört om pucken landat än?
Att HV inte tagit en 3 poängare i Luleå sedan 2017 är fan pinsamt deluxe, hur är det möjligt ens? En bedrift i sig faktiskt som imponerar på ett negativt sett tyvärr.
Jag tycker att de flesta matcher i år delvis har förlorats pga individuella misstag, dock av väldigt många olika spelare. Sånt borde ha gått att få bort till största del
Återkom gärna kring min andra frågor kring ditt intresse i HV71. Det är ju onekligen anmärkningsvärt och sticker ut från oss andra dödliga
Jag såg pucken passera i omloppsbana över Umeå igår vid 23-tiden.
Nybergs komet!
Kan meddela att pucken precis passerade Uppsala med hög fart till synes på väg mot Jönköping.
Hur svårt är det att göra en Nyberg, hur många tror ni lyckas på 100 försök för en snittspelare?
Tackar som frågar!
Missade helt denna tråd.
Det är egentligen svårt att svara på men det har nog mycket med personlighet och intresse att göra.
Till att börja med har jag haft ett stort hockey intresse under hela mitt liv och även fast jag numera arbetar som konsult så följer jag ishockey i allmänhet och HV i synnerhet.
Då jag periodvis reser mycket blir det en hel del dödtid på hotell och flygplatser och då blir det att sitta och titta på matcher.
Det är intressant att analysera och sedan emellanåt följa upp genom att se träningar.
Som person är jag nog väldigt extrem då jag alltid gör mer än dom allra flesta.
Mina barn är numera fullvuxna och det blir mycket tid att ägna åt saker man själv är intresserad av och vad passar då bättre än ishockey.
Lite sjukt kanske vissa tycker men likväl något jag verkligen intresserar mig för.
För övrigt jobbar jag mycket med bolag och ledarskap, något som ytterligare gör HV extra spännande med tanke på hur föreningen tycks må.
Vad har fångat ditt intresse för ishockey och HV71?
Komplement till skridskotestet i HV?