Omgång 18: Rögle BK - HV71

Det där beskriver HVs situation väldigt väl. Friläge för RBK - mål. Friläge för HV - ett lamt avslut som inte ens blir farligt. Och så kommer istället 2-0 som på beställning.

Godnatt. Det är över. Det är ju så supertydligt att INGEN i HV tror på det här alls.

Och så blir det BP igen.

Såja, det var matchen…ett Rögle som inte spelat match på länge har inga problem med detta HV.

Nu är det nog kört, eftersom man inte kommer börja spela igen förrän det är fem minuter kvar.

Hv totalt utspelade förtilfället… Nä Allsvenskan here we come grabbar

Hv gör säsongens bästa match och vi blir återigen utspelade av ett lag som inte spelat match på 13 dagar…

Vi är bortom all räddning som finns.

Det gör ont. Så ont att se HV spela hockey.

Hv71 är som ett korthus

Finns det ngn i hela världen som tror på detta laget? Hela Sverige måste ju skratta åt oss.

SKRATTRETANDE HV NI ÄR TOTALT JÄVLA VÄRDELÖSA

TACK HULT TACK RAHM FÖR NI FÖRSTÖR DENNA KLUBB

En spelare som ersätter en annan räcker inte. Det behövs en helt ny kedja utöver det plus en helt ny sportslig ledning. Ekonomiskt oansvarigt att låta Hult ratta det här skeppet.

Det här är ovärdigt.

De kämpar ju inte ens.

Man skulle kunna bryta en hel del kontrakt. Ingen gör ju sitt jobb.

Det finns ingen räddning.

SNälla ledningen stäl in säsongen

Allsvenskan hej hej, allsvenskan!! Ge mig din hunger, ge mig din hand. Ge mig llt du vill å allt du kaaaaaan. Wohooo vad kul detta är.

Jag kan verkligen inte se hur vi ska ta oss ur detta. Har aldrig sett ett så skadeskjutet HV… ångesten har övergått i förtvivlan…

Nehe, om vi skulle förlänga Hults kontrakt ytterliggare tre år kanske :laughing:

Amen

Frågan är om vi äns kommer vinna en match till denna säsong?

Är det ngn mer som skäms?

mmm

Men ledningen är väll nöjd

Alnefelt har ju inte gjort ett rätt idag.