Omgång 19: Brynäs IF - HV71

Det där pp:t var det sämsta jag sett.

Någonstans måste väl rutinerade Shl-spelare fatta att man inte kan anfalla en och en medan medspelarna byter eller är vända bakåt.

Om inte annat kanske tränaren skulle öppna munnen då och säga åt dem att ta burskydd samla laget och komma med fart. DÅLIGT!!

Thörnberg, Sandberg och Christensen är riktigt iskalla just nu.

Konstigt att matcherna mot Brynäs alltid ska vara så jävla avtrubbade.

hur fan kan det bli en utvisning på thörna när idioten går in i thörna och söker den kontakten? Det är ju för fan brunnäsaren som skiter ner sig?

Alltså… domaren… tar…för…det…där???

USel domarnivå. FY FAN VAD DÅLIGA DOM ÄR

nu såg du precis ett mycket sämre pp…

Med dagens shl-(hemma)domare lönar det sig enormt att filma…

Man förstår att domarna vill vara anonyma nu för tiden. Bejublade var de än uppträder… Och deras namn blir inte nedsvärtade…

[size=200]NEEEEEEEEJ[/size]

DÄR FÅR MAN INTE MISSA!!!

Och vi måste för helvete sätta de chanser vi får. Tedenby är ju helt iskall.

Tedenby KAN INTE göra mål längre! Med alla dom solklara chanser han haft på sistone så borde han rent sannolikhetsmässigt ha gjort mål på nån av dom. Men icke. Såna chanser MÅSTE man göra mål på om man ska vinna borta!!!

inte lika kall som förstafemman.

Känns som att halva HV är kvar på bussen…Thörnberg Christensen Abbott HELT OSYNLIGA…1-1 ska vi va väldigt tacksamma för.

HV kommer undan med 1-1. Det får dom vara nöjda med. Lyfte sista 5min men annars en riktigt dålig period från HVs sida.

Hoppas allt är bättre i nästa period, skärpan har varit diskutabel.

Domarna kan ju också gärna sluta bara döma för brynäs, de har väl slagit av alla Icingar dom har skickat. Plus alla utvisningar som borde ha tagits på dom.

Lite fel gubbe att hacka på. Var är Thörnberg, Abbott, Christensen och Brithén? Börjar bli dags för dessa herrar att kliva fram nu. Är A och O om vi ska lyckas lämna bottenträsket.

Det räcker ju med en piruett från en brynäs-spelare så åker en hv-spelare ut.

Det såg så otroligt löjligt ut när thörnberg fick sin 2a och en annan gång på motsatt sida av rinken när domarna märkligt nog inte visade ut nån hv-spelare trots en lika löjlig filmning.

Jag kan väl inte vara den enda som är grymt besviken på Abbott värvningen? Tillför ingenting. Dom pengarna skulle lagts på en duktig puckhållande center. Snälla Luleå, ta över hans kontrakt!

Jag håller med dig om dessa spelare men skillnaden är att dom inte ens skapar eller hamnar i några lägen. Det gör Tedenby men han missar ju hela tiden. Jävligt frustrerande. Och hacka vet jag inte - det är mer ett torrt konstaterande av fakta. Precis som du torrt konstaterar fakta om de spelare du nämner.