Omgång 19: HV71 - Djurgårdens IF

[size=150]HV71 - Djurgårdens IF[/size]

HV71 spelar hemma mot Djurgården på Torsdagskvällen.
Ett HV som kommer från tre raka trepoängare, ska det bli
en fjärde mot Dif?

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Är orolig inför kvällen (som vanligt). HV med tre raka segrar och en målskillnad på 16-1, möter ett Apgården med fem raka torsk.
Gillar inte de förutsättningarna alls.

Mvh / Pessimisten.

Jag är mest orolig för stormsvampen. Hjärnskakningar är inte att leka med. Och det här är ganska snabb återkomst.

Blir intressant att se hur länge Gunnarssons nolla står sig. Han tangerade ju klubbrekordet i seriematcher i lördags.
Någon som vet vad rekordet är mätt i minuter?

Redan i måndags var Christian med på träningen och körde hårt. Han avstod dock kampmomenten mot slutet av träningen. Sedan i tisdags har han tränat fullt ut, så man får väl anta att det var en väldigt lindrig hjärnskakning. Tänkt som extraforward i kväll. Dock verkar han struken i sista stund.

Om det gör dig lugnare så piskade DIF upp ZAIK i tisdags med 4-1 i CHL.

Tack Zico. Jag hoppas verkligen de är försiktiga med honom.

Han är tyvärr inte med slls

Märkligt då de uppgav att han var spelklar… Hoppas han inte fått bakslag…

Tack Zico!

Slå Djurgården på dicken!

På plats idag, bara vinst som räknas då vissa kollegor håller på Apgården

Har tyvärr en dålig känsla ikväll som jag inte haft på ett tag. HV har gått bra och DIF har gått dåligt. Men DIF har ändå en bra inneboende kompetens, även om man inte fått ut det på ett tag. Men dicken in och seger i CHL kanske vänder på den dåliga trenden…

HV var verkligen värda 3p på hovet senast men fick bara med sig 1. Hoppas verkligen det blir 3 idag!

Kom igen, HV!!!

Nu göt väl äckliga dick mål också…

Tack Camara.

Suck va enkelt…

Nej, äckliga Guter blev det.

Snabb replik nu då

I PP? Föga troligt…

Helt otroligt tamt…