Omgång 19: HV71 - Djurgårdens IF

Alltså hur kan PP se ut så här år efter år efter år?! Och vad gör man för att bryta trenden?

Tortyr att sitta och kolla på HV försöka spela pp, iaf uppställning med Önerud o Fröberg

Måste vara frustrerande för Bergström lina när man konstant får komma in som andra konstellation i på när dom är de enda som kan etablera ett spel i anfallszon. Första pp formationen är ju bedrövlig!
Hur kan man coacha så? Obegripligt.

Klart närmre 0-2 än 1-1 tyvärr. Nytt PP nu. Kanske att vi har 3 skott på mål i paus…

Segrar? Mot lag som alla för dagen/kvällen var lika tok DÅLIGA som HV71. Ingen bragd. Ge dig. De lagen de vann emot var precis lika under isen som oss. Du måste se helheten. HV71 bajsdåliga.

3 raka PP utan en enda chans, lite dätta jag inte tror vi kommer vara ett stabilt topplag pga helt värdelösa i PP. Vi skulle haft lika elr vart i ledning om vi haft ett normalt PP där vi strugglar lite i 5vs5.

nu 4 raka och vi ej gör mål nu kommer dif få otrolig energi i andra och självförtroende o hv får de svårare o vända denna match

Man kan spela hur fult som helst mot HV, risken att straffas för det är obefintlig. Fula dig → vila i två → profit

Fan vad du måste ha mått skit de tre senaste matcherna! :laughing: Pajas. :laughing:

hahah, fan va pinsam. logga ut.

Är det inte alltid motståndaren som är dåliga när HV vinner Ragnarsson? :unamused:

Pp ???

Är det inte alltid motståndaren som är dåliga när HV vinner Ragnarsson? :unamused:
[/quote]
Skillnad på att vinna och vinna. HV71 har inte övertygat en enda match sen den dagen Stefan Liv omkom. Det kan du skriva på din gravsten, jävla pissluffare!
[/quote]
tillochmed jag som är forumets hatobjekt tycker du är mer pinsam än jag

Jag har glömt nu…

Kan någon hjälpa mig komma ihåg när Hv senast hade ett fruktat pp ??

Man kanske skulle ta över nån transatlant som pp coach?

Det var väl på Davidssons tid :smiley:

Hemsk period.
I flertalet år har vi saknat en playmaker med känsliga handleder som skulle kunna lösa vår pp misär. Varför löser Hult inte problemet? Annars har bi alla ingredienser som behövs i pp.
Hoppas på bättring i period 2 och 3.

2012 kanske.

Det var väl på Davidssons tid :smiley:

Kanske har Hv:s powerplay-coacher Sveriges säkraste jobb?

Politikerna med sina fallskärmar ligger ordentligt i lä där??

Men seriöst, finns det ingen familjemedlem hos dig som bara kan slita bort knapparna på tangentbordet eller dra en rulle silvertejp runt mobilen om det är den du skriver på…
Jag tycker inte heller att denna perren går till världshistoriens bästa men va fan

Ingen bra första period men blir bättre i andra nu, längre till båset gäller att få mycket istid i anfallszon och trötta ut difarna.