Omgång 19: Kristianstads IK - HV71

Har man så ont om domare att jönköpingsdomaren Fredrik Rönnberg måste följa med med och döma var och varannan match som HV spelar borta. Riktigt dåligt tycker jag.

Som väl är, blir det sannolikt ett proffs till kommentator i kväll, Lena Sundkvist.

Gunnarsson i mål igen…….

jag fattar inte detta… varför?

Måste vara inskrivet i kontraktet.

Men för att vara positiv, allt annat än brakförlust ser jag som en seger, grundat på hur spelet sett ut + att KIK har 30-7 i målskillnad på hemmaplan.

Jag vill se att laget täpper igen truten på mig nu ikväll när jag påstått att det inte finns ledarskap i laget

På plats nu

Så lät det inför AIK-matchen också…då gick han in och spikade igen. Fast lite förvånad över målvaktscoachningen är jag ändå.

fyyyyyy faaaaaaaaaan va gött att se Thörna i intervju-position!!!

Sund intervju av Thörna som inser han inte är lika bra som sina glansdagar men ska gå in med hårt arbete

Har en sån där pirrande känsla i magen som när Foppa gjorde comeback i Philadelphia :slight_smile:

Kul som fan, med Thörna.
Men ikväll känns det i hela kroppen att det blir torsk, precis som börsen denna svarta fredag.
Hoppas inte spelarna i Hv är lika veka i psyket som jag.

Ut och visa k-ken nu Hv!

HAHAHAHAHAHAH de försöker visa på kristianstads storhet genom att visa lite sekvenser från förra matchen :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

det ENDA man ser är ett fyllo-fumligt BIK-spel som är så dåligt att hockeybockey-lag hade börjat gråta. Fy fan va usel denna liga är…

“tight arena” säger de i studion… jodu, så blir det ju när det inte finns läktare och bara en meter platt yta mellan sarg och ytterväggarna…

Jag hoppas bli motbevisad rejält idag :slight_smile:

buar de åt sitt eget lag? Okonventionellt…

Har KIK någonsin spelat en sån här match med fulla läktare på hemmaplan innan ens?

Kul att Thörna slängs in direkt i en bra kedja. Netterberg får vara extra forward.
Lite oro dock, KIK har bra fart i sina kontringar, hoppas vi hänger med.

vafan… har de gjort ett hål i sargen för att filma?

Det har HV med i HG, en kameralucka i plexiglaset som går att ta bort för att sätta in en kameralins där, Agne berättade det vid en rundtur för JP efter isen och plexiglaset byttes ut

Dock är det inte tillåtet med sådant i Sverige än, men det finns iaf det blir tillåtet

Riktigt skön stämning verkar det vara iallafall.
Kul!

nu syftade jag på att kameravinkeln från huvudkameran knappt når över flinten på materialarn i båset…

jaha, :laughing: :laughing: :laughing: