Omgång 19: Kristianstads IK - HV71

Det går bra nu, alla våra nyckelspelare blir skadade

Tur att Vesel är hel iaf

Lätt.

Haha. Fast det stämmer ju inte riktigt det heller.

1-1.

En svart tanke dök upp:
Tänk om Vesel går sönder… :open_mouth: :astonished:

Med vårat flyt med skador kommer det ske snart.

Forsberg, Matson, Önerud, Billins borta nu, nästan en hel förstafemma

Hult får skippa julfirandet och leta spelare istället

Känns som att det är Huhtala och Vesel som är drivkraften i första. Foppa är komplementet?

Uppdatering: Billins tillbaka i spel

Jag gillar Lindbäck mer och mer för varje match typ. Alltid där och är lite grisig.

Jo, sämst av de som anses som förstamålisar, enligt HAs egna stats.

Enligt HA:s siffror är han inte sämst där heller.

hhahahah, nån tönt gav sig på [size=200]Huhtula[/size]. :laughing:

billins tillbaka skönt

Erik Wilderoth (som nu tillhör FBK) tog upp det i Hockeylabbet för några veckor sedan.

Att HV71 har så dåliga stats på målvakterna trots de få skott vi släpper till. Anmärkningsvärt

Det funkar i en lång grundserie men inte i ett slutspel där spelet blir tightare. Jag tycker Larsson varit betydligt mer stabilare när matcher står och väger

Gunnarsson måste hur tråkigt det än är skeppas iväg och en ny målvakt måste tas in, han håller inte. HV-hjärta räcker inte, du måste vara tillräckligt bra med.

Gunnarsson har inte råd med dessa dunderblunders i ett slutspel

11e plats. Det är trivialt avrundat till sämst.

:laughing:

KIK har lite för långa anfall för min smak. Och vi vill spela ur zon lite för snyggt.

Visst, Stefan Liv hade inte de bästa siffrorna i grundserierna han spelade men vi visste att när det blev allvar klev han alltid som oftast upp 2-3 snäpp och blev en mur längst bak, det har vi inte sett Gunnarsson göra mer än en säsong i Malmö

Är ju mer MMA än hockey just nu

Btw… Jag ÄLSKAR att se #10 på isen. Grinig och lite lagom elak.

Smäller fan bra från Thörna, gud vad man har saknat honom

Thörnberg, direkt från ettan och bara ett par träningar med laget, visar direkt att han bör ha en tröja. Fy fan vilken seger att få se honom igen!