Laget har ju grepp om andra perioden fram till hans dunderblunder, efter det är det ängsligt, inte så konstigt, har inte utespelarna förtroende för målvakten så blir spelet lidande.
Känns som det är upp till Vesel och Huhtala att vända detta. Ja, om nu inte Thörna vill blanda sig i. För så mycket mer offensiv fire power har vi ju inte, om vi ser till de 18 första omgångarna.
Steppar inte laget upp kan det bli några förluster i rad nu
mrnorrland: man får välja motstånd i HA-slutspelet, jag tror inte HV är så dumma att de väljer KIK i en sådan situation men det kan ju bli en situation där HV hamnar längre ner i tabellen och får ta det lag som blir över vilket mycket väl kan bli KIK…
Gunnar släpper skitmål igen.
Hv kommer ut som vanligt med en portion underskattning och glider runt.
Ändå pratar man bara om att alla lag kommer göra sin bästa match mot Hv och ge allt man har.
Men spelarna går på tomgång fram tills de väl inser att det behövs höja tempot. Skulle inte förvåna mig att idag räcker det inte till. Kristianstad med i ett flow finner nog ingen anledning att backa hem och ge Hv kommandot.
Om Matson blir borta en längre tid så måste en ersättare in fort! Men Hult är ju inte min favorit och litar inte ett skit på honom att hitta ersättare.