Omgång 19: Linköping HC - HV71

Fan vad ruttet pp.

Det är ju för fan patetiskt rent ut sagt. Slår vad om att LHC gör 2-1 istället. Röööv!

Vad var det jag sa! nu kommer utvisningarna på HV, allt på grund av den där eländiga tacklingen! HV tappar allt.

6 spelare på banan och lagstraff. Fast kanske bättre med straff emot sig, för med en spelare mer på planen så ser det sämre ut än normalt.

Linköping är värda att vinna. Heja LHC.

Riktigt uselt PP. Men ifall silver fortsätter att bjuda på lägen så har vi chansen.

Du kanske ska byta forum?

Gordon blir borta flera matcher, riktigt ful tackling.
Hoppas verkligen Wännström återhämtar sig, men blir inte förvånad om han inte
spelar på ett tag.
HV:s PP - viss förbättringspotential :cry:

Vad förstörde Wännström? Det var fortfarande PP.

Var du glad eller ledsen när HV vann förra säsongen?

Skärp dig.

Har wännström utgått? Fyfan jävla idiotgordon…

23-10 i skott till fördel LHC och då har vi ändå haft ett 5min PP. Det är nästan skrattretande dåligt.

LOL. Bara HV71 som år efter år lyckas förvalta bra lägen till katastroflägen. Sen enögda fans som aldrig vart på en enda match. Ni lever ju här på forumet. Börja gå på matcherna istället och kom ut i verkligheten, istället för att sitta gömd bakom en skärm.
Du hittar mig på Norra stå.

Klart att det är fördel LHC när HV71 beter sig som de gör. Inte så konstigt att man tröttnar tillslut. År efter år, samma visa. Får väl hoppas på negativ effekt av att skriva heja LCH.
Skriver jag heja HV71 så gör ju LHC mål …

Ja, han har klivit av. Säkerhetsåtgärd.

Lite bättre nu

Han plockade bort en spelare för HV71, samt energi och känslan i laget. Visst att 5-4 spelet gällde fortfarande, men psykologiskt blir det på ett helt annat plan. Vilket du hade förstått om du hade vart lite äldre.

Jag har haft säsongskort i fyra år, tack så mycket.
Kul att du tror att du är den meste och störste bara för att du går på hemmamatcherna. Många här inne bor inte ens i Jönköping och har inte möjlighet att gå på många matcher pga det.
Logga ut från forumet, kamma dig och tagga ner. Du börjar bli riktigt jävla jobbig.

LHC, ett tragiskt köpelag utan hockeykultur. Hur kan någon yppa i ett HV forum att de ska vinna.
Tacklingen på Wännström var den fulaste i höst, för att nå honom stärker han upp sig extra för att träffa med axeln i huvudet, hoppas han får några matcher för detta.

Ja du behöver ju inte skriva vad du tycker då. Pessimister finns det redan gott om. Åk till saab arena och lämna forumet tack.

Antar att du stod å gnällde på Norra stå när HV lyfte bucklan efter guldet också, ganska magstarkt att gnälla på att folk här aldrig varit på en enda match, redan där skämmer du ut dig själv ordentligt.

Jag tror aldrig jag sett ett positivt inlägg från dig på detta forum. Går det bra håller du väl käften och surar, men så fort det finns något att gnälla på så kommer du hit och sprider lite härlig skit och myser.