HV-vänner… allt är inte som 18/19! Vi vann just en andraperiod! Köööör!
Önerud - hemma och träna skott på mål.
Har man ingen målskytt så blir det så här. Ska bara vara mål där i slutskedet. 10 av 10 ggr.
Måste ändå säga att detta ser avsevärt mycket bättre ut än mot Rögle.
Snart kan grisar flyga! Skämt åsido Hv71 gör en riktigt bra period i bp och 5-5. PP är avsaknaden av playmaker väldigt tydligt.
BP ser bra ut, och då är Frölundas PP riktigt bra.
I övrigt lite trubbigt framåt men idag känns det som man spelar som ett lag med ena jävla karaktärer bör spela
Mycket bra i 5-5.
Kedjan Sandberg x2 och Camara ser jäkligt intressant ut!
PP är ett sorgebarn här behöver David Gustavsson komma hem och 1 till playmaker värvas…
Eric Christensen snöra på dig skridskorna igen. Vi älskar dig!
Så härligt med lite jävlaranamma! Saknat glöd och hjärta i flera år nu. Fint att se Didriks frispel på lagkamrater efter det katastrofala bytet som kostade oss ett i röven. Virrigt bakåt stundtals och risigt PP, men jag gillar det jag ser.
Rätt gubbar får göra mål också!
Underbart att höra. Har du en bra känsla, så spelar vi riktigt bra! ![]()
Bästa HV perioden hittills denna säsongen speciellt första halvan av andra perioden. 12-3 i skott i andra perioden (tot 19-9).
Trånghallas - Björn Geijer kommenterar matchen.
Enkelt den bäste kommentatorn, även inom fotboll.
Nej, han håller varken på HV eller J-södra
(Åker väl på en Björn-lavett i veckan)
Lauridsens arbete i senaste bp gör en gammal mittback som mig närmast tårögd så ska det fanimej se ut!
Önerud - hemma och träna skott på mål.
Har man ingen målskytt så blir det så här. Ska bara vara mål där i slutskedet. 10 av 10 ggr.
Vad tycker din låtsaskompis om matchen hittills?
Kedjan Sandberg x2 och Camara ser jäkligt intressant ut!
Ettrig och jobbig kedja men har större förväntningar på Camara som varit ganska osynlig så här långt.
Varför breddar man inte PP så man får rulla runt pucken tills motståndet inte orkar hålla pressen uppe?
Nu överbelastar man och Frölunda kan sätta press och Hv har inte dessa spelare som klarar av att spela sig ur den pressen!
Spela ett bredare spela och så man får tid och rum och sen sätta upp varandra!
Tror ju nån stans man har nerver av stål… men idag känns dem som porslin. Hårda och bräckliga.
Lauridsens arbete i senaste bp gör en gammal mittback som mig närmast tårögd så ska det fanimej se ut!
Tycker Lauridsen är grymt underskattad. Fick ta oförtjänt mycket skit förra säsongen!
Försiktigt positiv inför tredje.
Vinner Gunnar målvaktsmatchen blir det tre pinnar.
Helsike. Bp.
HELVETE…
Nu blir det jobbigt