Omgång 2: HV71 - Linköping HC

Så ska det se ut. Järnet nu, HV !

Kommer första målet från Tedenby och Ridderwalls klubbor idag? Nu är det dags att dom gör det dom har betalt för. Hoppas på ett helt annat HV71 idag. Ett tokladdat lag, som kommer ut och kör från första bytet till det att slutsignalen ljuder. LHC ska inte få vinna för 2:a gången på ett par veckor nere i Kinnarps.
Nu öser vi !!

Csports har för närvarande tekniska problem - SUCK!

Härligt, Nästan som man hoppades på. Enda skillnaden att Purre inte är i första istället för Brithen. Men som sagt det kan bli riktigt bra ändå. :slight_smile:

Fortfarande ingen Simon Karlsson?

Logga in på Cmore om du ska streama, där funkar det dock inte HD. Annars finns Old Csport. Där man streamade förra året kvar och funkar också.

old.csports.se/
cmore.se/play

Bara för mig kommentatorn inte hörs?

Hörs inte för mig heller…

Ja vad kul, Ljudet funkar inte för kommentatorerna. som vanligt alltid problem med csport.

Bra jobbat C-sports. Efter en match börjar era tekniska problem. Men det kanske är lika bra att slippa era tröttsamma kommentatorer.

Simon är inte 100% ännu, men ska tydligen vara med J20 i helgen.

Hör inget heller…Bara fansen… :smiley:

Måste tyvärr säga hymnen var riktgit lam o mesig…

Första gången jag hör hymnen i arenan nu, maken till sömnigare och tråkigare melodi, finns det?

Mäktig inramning, men hymnen är bedrövlig…spännande formationer ikväll,forza HV!

Håve-hymnen floppar som väntat.
Måste vara första gången jag håller med LHC-Klacken. HELA SVERIGE SKRATTAR!
Lägg ner skiten och släpp pucken!
Nu blir vi utklassade av bortaklacken och kör samma gamla dammiga introlåt.
PINSAMT var ordet.

Hör bara LHC fans…

Alltså Hymnen? Fy fan very bad

Får felkod 9999 hela tiden.

Ja, den var inte bra…