Petar in den vanliga.
Nu får man hoppas på att Tedenby gör sitt livs match, att 3de linan får till det och att det inte ramlar in mål bakåt när 2 å 4 är på isen…
Hur många gånger tacklar Tikka sargen i offensiv zon inkväll? 3 va?
Ok…Skellefteå må sakna en del spelare men laget dom ställer upp med är ju ändå vasst. Vårat not so much.
Skulle säga att det är en stor skräll om vi tar poäng…
Day-Nyberg den blir minst sagt intressant följa.
Hansson går före pettersson…röv
Tycker Hansson ändå är värd en chans i 4:e det är ändå 4:e liksom.
Tänkte precis samma sak. Tror detta är Hanssons sista chans att visa om han faktiskt kan något. AB och Abbott lär stå med förstoringsglas över honom ikväll.
Hur många byten får Tikka innan Reber tar C i 2:a och Hugo in i 3e linan?
Ingen annan blir gladare än jag om Tikka fixar det.
Men ikväll blir det väldigt tydligt att farten på rören inte håller.
Allt annat än stortorsk ikväll…
Jag tycker Blomman satt upp laget så bra man kan med de tillgängliga spelarna. Jag ser tredje kedjan med Reber, Kero och Lenc som väldigt intressant och mer som en andra än tredje kedja. Rätt att ge Teden chansen i första då han sett väldigt pigg ut. Hade kanske velat se Hugo Å istället för Hansson men samtidigt så blir det nu upp till bevis för Hansson, och även Nyberg. Börjar Hansson dåligt så lär Hugo matchas in mer (kommer säkerligen få sina byten oavsett).
Vi har väldigt goda förutsättningar, på förhand, att plocka poäng idag. Forza HÅVE!
Missa Nyberg spelar. Blir kul att se hoppas han avgör.
Håller med tror många stirrar sig blinda på vilken ordning femmorna är i.
Ryktas att de fick ge Tedenby lite lugnande.
Efter att de meddelat laguppställningen skrek nån “Halleluja” under tjugo minuter i duschrummet.
I ärligheten namn har väl ändå Tedenby spelat sig till en plats i 1:a femman denna gång ![]()
Hade hellre flyttat Kero till 2a och satt Lindbäck som C i 3e… Eller varit riktigt modig och testat Reber som 2C, han är väl trots allt C i grunden?
Förstår att man vill kasta om så lite som möjligt dock.
Riktigt avundsjuk på er som är på plats, men hoppas på att få se ett kokande Garden med vackert tifo i TV. Sjung med och hejja på våra legendarer för mig också! ![]()
Trodde nästan reber skulle få chansen i 2:a kedjan, roligt att HugoP är med. Hoppas vår duracellkanin har laddat rejält, om han stänker in en sjunger jag med i visan så ni hör mig ändå från Skåne!
Välkommen in i matchen!
Welcome to the dark side.
Tackar! Fin gemenskap ni har här
Tackar!
Känns svagt framåt. Nu gäller det att första kedjan verkligen levererar om vi ska ha chans på poäng…