Omgång 2: Linköping HC - HV71

1-0 LHC. Stressa Persson och man vet att han fumlar. Svagt.

Ja jisses…GE gärna bort pucken

Va händer!?!?

Tendenserna fanns redan förra året. Hoppas Persson kan steppa upp

mardrömstart på säsongen och matchen

vi har absolut inget spel alls…

LHC får göra exakt vad de vill…
Wännström måste vara skadad annars lär hans kontrakt brytas inom en snar framtid

Bänka Ytterell!

PP kom in i SHL nu

Ytterell har väll varit ok idag.

Suck Lauridsen i pp

Thörngren i PP. fan vilka dåliga forwards vi måste ha.

Hej hjälp mig förstå varför vi använder Lauridsen i PP. Det är helt bortom mitt intellekt…

Finns det något som heter kontinuitet i HV71 PP spel!?

Kasta om från ena matchen till den andra. I träningsmatcher fungerar det då motståndare inte är redo att ta en kula för mål men nu är de det o då är HV71 PP totalt kass!
Bedrövligt att man inte har hunnit hitta en formation som hittar nycklar till avslut. Vi kan ju inte förlita oss på att Andersson ska göra allt när han är tillbaka.

Oj va man överskattade detta hv inför säsongen.

Startar sämre än hur man avslutade floppsäsongen detta bådar ej gott

Han är ju PP-geni i danska landslaget. Tung merit :unamused:

Lugn. Det är andra matchen.

Inte bara Ytterells fel men båda gångerna ser det ut som han stöter ut mot sargen och lämnar en eriksgatan mot målet

Det ser sämre ut än ifjol. Fortsätter det så här några matcher kanske det är dags att byta tränartrio.

Det hemska är att han är säkert en av Danmarks bättre backar men han spelar nog fan inte ens PP där.
Nja jag är inte superduperglad över denna värvningen och särskilt inte på 2 år men att sätta han i situationer han bevisligen inte är byxad för är bara att göra han själv och laget en otjänst.

Visst fick Persson tid i PP mot Färjestad med? Jag fattar ingenting ?_?

Nils Andersson, vill du vara snäll och klona dig själv nu medans du sitter på sidan?
Minst 2 av de som spelar har inte i SHL att göra.

Trodde tyvärr man kunde ha ett offensiv spel men de har man inte alls än. Vi måste spetsa ihop våra offensiva spelare.

Wennström måste vara skadad enda logiska förklaringen till hans bänkning