Omgång 20: Färjestad BK - HV71

14 skott fick dom till. Rätt okej i HV71 ögon.

Yes, hade 6 eller 7 mål på fbk och 1 eller 2 på oss, enkla pengar men det var svettigt ett tag.

1 gillning

Visst hade vi möjlighet att plocka in Lodin, men tackade nej? Iofs, hade han kommit till HV hade väl nästa säsong av Narcos handlat om honom…

6 gillningar

Lämna det här upp till spelarna.
NI ÄR ANSVARIGA HUR DET SER UT PÅ ISEN. Visa vad ni kan, kriga, visa hur mycket ni ÄLSKAR HV71 !!!

Ta bort tränarna.Dom bidrr inte med ett skit.

Slut med bortförklaringar nu. Gör det ni har jävligt bra betalt för nu! Särskilt Tikka men han kan ju inte, tyvärr

Han ville till Färjestad och de ville ha honom. Det var hans förstaval. Hv var nog aldrig på radarn. Vem fan vill komma till Hv?

Fasiken ingen bra dag.
Började kolla här. Fick sluta kolla vid snabbt underläge.
Bytte till hästarna.
Där går en häst och dör.
Men men
Livet går väl vidare.

2 gillningar

Försvarsspelet är ju så dåligt att t.o.m. jag hade lyckats åka igenom mittzonen och peta in en puck. Och jag har inte stått på ett par skridskor på ca 10 år.

Vi blir farliga i HA-slutspelet nästa vår!

HV71 = Död häst

1 gillning

Fröberg, är det du?

1 gillning

Där visar Sanny varför Engsund aldrig syns, han är i fel zon när det händer.

Det är väl ändå väldigt tydligt att ett stort antal bara åker runt och glider i princip? Det måste vara ngn form av missnöje. Vet mycket väl att Hv är dåliga, men såhär dåliga är vi inte. Kan inte förstå hur man kan uppträda såhär.

1 gillning

Kan inte HV stoppa spelarna i en fyndlåda för de andra klubbarna, välj Tedenby och du får Lyrenäs på köpet osv

3 gillningar

Snälla, förklara för mig varför Day var med idag ? Sjöholm tacklas och krigare iaf.
Men sånt kan vi inte ha i hv.
Fine, jag vet han gör en del misstag men fan gör inte det i detta laget

2 gillningar

Nån negativ jävel här på forumet dissade HV och tippade 7-1.

5 gillningar

Jag tippade 10-2 till FBK. Har du problem med det ?

1 gillning

Ah nämligen även min lokala klubb Nittorps IK - där man för övrigt på vår Wall of fame kan drömma tillbaka till guldtider med bilder på SM-guld-vinnare som Remmis, Erik Andersson, Ola Svanberg och Jimmy Lund (J20). Särskilt skönt dessa dagar.

1 gillning

När FBK supportrar visar sympati, då är det något som inte står rätt till :rofl:

16 gillningar

Kan vi lämna WO för resten av säsongen?
Eller byta plats med ett HA-lag? Värsta då hade varit om vi fortsatt förlora även där, inte osannolikt så stukade vi är. Vi får igen för att vi med plånboken dopade upp oss till SHL genom några sena värvningar, utan en större plan bakom.

Enda som är bra med HV nu är detta forum :fire: Tack alla.

6 gillningar

Vi klarar oss återigen ifrån tvåsiffrigt pga motståndarna slår av på takten. Tråkiga matcher med HV inblandat, avgjort tidigt och sen avslaget där HV ibland kommer nära resultatmässigt.

Vi skulle nog må bra av en riktig utklassning och tvåsiffrigt i baken så dessa kontinuitetvurmare fattar läget.

Kul med Ang hur som helst. Dichow helt under isen, likaså Alnefelt tyvärr.

1 gillning