Ale surte, klassiskt bandylag.
Stod i mål i VBK i min ungdom (läääänge sen). Typ tidigt 80-tal…
Slut OT.
Ale surte, klassiskt bandylag.
Stod i mål i VBK i min ungdom (läääänge sen). Typ tidigt 80-tal…
Slut OT.
Kan vi börja med att värva en ny målvakt?
Bandy är aldrig OT!
Bygg om skiten från grunden, tränare, och allt vad det nu kan vara för det här håller inte.
Blev som du önskade men kanske inte just värvning
Det hjälpte. Och vilken skillnad i snacket angående Blomman nu och efter denna match. Tror dom flesta har ändrat uppfattning nu.
Han var inte vatten värd och skulle sparkas. Andra tongångar nu.
Faran är inte över naturligtvis. Men vi är ett nytt lag. Med samma tränare.
Ja jag var skeptisk, vem hade kunnat tro detta. Starkt av hela gruppen att ta sig igenom.
Tycker nog inte att det är en bra beskrivning - åtminstone var jag övertygad om att Blomman behövde entledigas, men inte för att han var kass eller inte vatten värd, utan för att det såg allmänt uppgivet ut och då är det nästan omöjligt för en ledare att få igång en grupp.
Nästan omöjligt.
I grevens tid kom det där hoppet och spirade. Gliffen gick in och gjorde det möjligt för oss att vinna.
Jag hoppas hur stort det Gliffen gjort för oss redan denna säsong finns kvar i medvetandet första matchen när det går sämre.
Alla gånger vi vunnit det där guldet så har vi haft en målvakt som nästan varit bortom förståndet bra. Just sayin.
Ja jag tror också att stjärna stod rätt helt plötsligt, ibland ska man ha flyt och samtidigt jobba hårt.
Ta mig inte på orden när jag skriver inte vatten värd. Men nog var det folk som tyckte han var kass. Det jag menar är att sparka tränaren är inte alltid lösningen. Bara för att det varit det nån gång innan. Det har han bevisat tycker jag. Även ifall vi ff är illa ute.
Tror vi alla är lika glada att det vänt nu. Så är inte ute efter nån pajkastning. Hoppas vi fortsätter.
Glifford är kung
Han var kass @nick. Blomman alltså.
Han har aldrig varit kass.