Omgång 20: HV71 - Kristianstads IK

Och vips så var marginalen till tvåan bara fyra poäng. Det går fort i hockey.

Larsson har inte ens en tiondel av Gunnars lön, men gör jobbet lika bra. Ut med Gunnar, in med en annan målvakt och lägg resten av Gunnars lön på några fina backar =)

Opopulär åsikt. Jag tyckte Samuelsson tappade det taktiskt senast han var i FBK och SAIK. Jag vet inte varför jag trodde det skulle vara bättre nu…

Jösses!

1. Spelaren får åka från stillastående in i vår zon pga Bertov backar. Stå upp vid egen blå så hade han dumpat den som vi alltid gör.
  2. Larsson och Gunnar är inte målisar som vi kan lita på!
  3. Vi spelar just nu en skithockey och den skithockeyn tog oss ner till Allsvenskan. Finns det ingen i denna förening som ser skiten?

1 positiv sak som värmer hjärtat och det är att få se Martin Thörnberg lira. I övrigt är det fan riktigt risigt.

Att han gör jobbet lika bra talar inte till hans fördel. Vi har redan tillräckligt bra defensiv för att det ska se mycket bättre ut i målprotokollet. Så många farliga skott släpper vi inte till, men det räcker ju att någon lägger lobb på Larsson för att han ska missa den.

PP är inte bra.

fan nu är de kört, fan

Tajlor Vesell skulle behöva göra mål på hemmais nu

Men alltså Huuuuuuuur

fan vinst mot mora nästa är ett måste annars lär vi ha 6 raka förluster när västerås modo o björklöven väntar. kan inte se att vi vinner mot dem

PP och vi slänger in 88 med 2 min kvar.

Snart vill jag kasta ut Samuelsson.

Mörsa in skiten nu då

toppar med Kokkonen woho

Helt otroligt

PP och man slänger in #88.
Man häpnar.

Samuelsson har tagit en del märkliga beslut, ja, den senaste tiden. Kokkonen är väl sämst i PP enligt officiella statistiken?

“Kokkonen, inte bästa vän med pucken”, säger kommentatorn. Dagens underdrift.

PP också

SPELA INTE KOKKONEN!

Kuken