Omgång 20: HV71 - Linköping HC

1-3 och 6-22 i skott

Helt jävla otroligt värdelöst.
Glad jag inte ser matchen.

Tycker mej läsa efter varje match nästan
“Säsongen bottenapp, sämsta perioden denna säsong…” Osv osv.

Undra va de pysslar med på träningarna.
Vetkar ju vara lika illa ikväll som under försäsong?

Förnedrade av Silver. Det som borde kommit igår kommer idag.

Enkel logik. Är man så fruktansvärt värdelösa i BP kan man inte dra på sig idiotutvisningar. Ledarna måste stävja detta.

Byt nu ut Linus och försök spela klart matchen med någon form av värdighet kvar.

Lika uselt som igår, skillnaden är att vi hade flyt igår.
Som sagt PP MÅSTE fixas!

8-1. Skräcksiffror för alla som var med på den tiden.

Idag är det inte mycket att vara nöjd över. Nöjer mig så!

Bra Sweatt…årets värvning…nu stänger vi av

Men snälla. :imp:

hoppas att vi smäller på lite nu när matchen är körd

HV är ju för helvete inte med i matchen! Fy fan vad usla dom är ikväll. Det var det det. Aldrig att man kommer igen med detta loja, svaga, usla spel man uppvisar nu. Var är Tedenby? Var är Thörnberg? Var är Ullström? Var är alla? Ofattbart dåligt och ingen stolthet ikväll.

Magiskt uselt. Skämmes! Skämmes säger jag bara.

Och där tar man ut Linus. Så kan det gå när man spelar med fel målvakt från början. Coachmiss så det står härliga till.

Men LHC är ju ljusår bättre än HV ikväll. Dom vill vinna, vilket dom visar. Vad vill HV? Jag vet då inte…

Snyggt där Bill Sweatt. T.o.m Robert, som gammal back vet hur man istället gör.

Det värsta är att det är ungefär såhär det sett ut hela säsongen. Skillnaden är att när man möter pisslag så vinner man ändå för man lyckas peta in några billiga mål samt att våra målvakter nästan alltid varit bra. Linus är allt utom bra ikväll och då kan det se ut såhär.

Kanske vore bra att ägna special teams några minuter på träningen ikväll (utgår från att de blir dubbla ispass efter matchen) och se till att nöta det som inte fungerar.

Inte för att man kan skylla alla målen på Linus, men en bra dag nyper han de flesta av dem.
HV har ju varit helt under isen hela matchen, hoppas vi kan visa lite jävlar anamma nu sista 23 minuterna av matchen.

Jag hoppas man luftar Isac Brännström lite nu.
Han har ju inte direkt gjort bort sig tidigare, så varför inte ge honom istid nu resterande tredjedelen av matchen?

Nu Tänker iallafall inte jag plåga mig mer o titta på skiten!! Att man kan vara så ända in i helvetes dåliga 2 matcher i rad är ett jävla mysterium!! Ullström, Ejdsell, Thörnberg, sweatt, Stenlund, va i helvete är ni?!!!

Stenlund, Ullström, Ejdsell ser ut som 3 jävla betongklumpar som åker omkring på isen. Hänger ej med i tempot för 5 öre.
Helt otroligt. 20 e matchen spelad. Snart halva serien o vi spelar ff som en påse skit!!

Thörnberg. Kaptenen hallå?? Var är du?

Fyy faan va dåligt detta är!

Haha, ja där hade jag aldrig släppt förbi :laughing: . Otäckt dock att hela HV ligger i koma, Thörnberg Ullström Ejdsell…vart är dem? Vi har en helt osynlig kapten ett försvar och passningsspel som liknar en parodi, för att inte nämna PP som är direkt ofarligt…för LHC vill säga.

Herregud! Så här får det inte se ut!
Allt är dåligt

8 skott på 2 perioder…

Måste bli bättring i tredje. Annars riskerar det här att gå till historien som en av våra sämsta matcher någonsin.

Har Lindbom tagit timeout?
Efter 1-4 borde han gjort så, skrikit och slängt något i backen.

2 pinnar igår, mkt bra och nu hemmais. Stavas övermod.
Vill nu se ledningen i periodpausen väcker HV - ordentligt.

Finns samma usla inställning i 3:e så blir jag rädd på riktigt.

Lindbom tog timeout efter 1-4. Hjälpte inte.