Förlorar man mot LHC som gjorde förra gången, då förtjänar man inte att vinna mot oss heller. Punkt.
Blir förlust. Garanterat.
Räcker med att FBK börjar skjuta, något de är näst sämst på i ligan, så rasar det på. Får de sen till PP då blir det stortorsk till kvällmat idag.
Så med det sagt så gör FBK iallafall 5 mål idag va?
Men det va hemskt va negativa ni är
(ja och jag fattar varför) Men kom igen!!! Och med det sagt jag får hålla mig ifrån ev klagande ikväll. Så att man inte får äta upp det här ![]()
Trender bryts tyvärr alltid mot HV.
Jag har lovat mig själv att inte bli besviken om HV förlorar idag. Med det sagt så kommer jag bli besviken om de förlorar.
Eller så bryts trenden att trender bryts mot HV trenden ![]()
Vänta bara, Lodin lär göra ![]()
![]()
![]()
Gör vi 0-1 i första så tror jag Fbk blir nervösa och överarbetar.
Tror precis som den gode @powerplay att första målet är extremt viktigt. Tyvärr är känslan att Lodin (i vanlig ordning) finns med mer än en gång i protokollet, men man får hoppas att han i så fall håller sig till utvisningskolumnen. Känns som stor risk att det blir förlust här.
Har tippat 5-2 till Fbk.
Lodin lär göra mål.
Jag hoppas såklart på vinst.
Kör hårt och vik inte ner er.
Mycket uppförsbacke inför dagens match. Tunt på alla fronter. Gäller att första och andra formationen leder laget idag.
Rindell-Lagerberg kändes väl som att det hade varit farligt om man kollade innan säsongen. Tycker båda har motbevisat det men ändå lite orolig över det paret.
Kul se om tvåmetersmannen hinner med i SHL tempo.
Alla dom kommer näta ikväll
Jag tror på förlust som jag skrev innan, men det vore trevligt om vi visar att vi i alla fall inte ger oss. Om vi har det där jävla anamma kan vi vara lite nöjda med att vi har försökt. Defensiv tror jag blir viktigt, då kan vi kanske minska antalet mål bakåt vilket i sin tur ger oss en bättre målskillnad som kanske spelar roll i vår.
En positiv sak med laguppställningen: desto färre spelare blomman har, desto bättre går det.
När en iskall och underpresterande Johnsen får lira i 2a kedjan då är det tunt.