Omgång 21: HV71 - Djurgårdens IF

+1

ja man kryper in framför målvakten och låter motståndarna spela runt hur de vill.

Och nu BP igen suck…

HV har otroliga problem för tillfället, man har inget självförtroende eller villja känns det som.

Dags för BP igen…

PW :astonished: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished:

Började matchen med bra intensitet och fick därmed utdelning direkt. Nu har man vikt ner sig helt. Något måste göras åt special teams, detta är uruselt…

fan.

djurgården mot PW, hv blir enkelt bortspelade

någon som uppfattade sista utvisningen?

Tur att PW står på huvudet med fina räddningar
Skrev jag och då blir det 1-2

Helt otroligt detta…

borde väl bli bortdömt eller?

Ska bort. Åker på PWs plockhandske.

Men för i helvete…!! Nu måste de ju fan ta in extern hjälp med att fixa detta med special teams! Håller ju inte att ha ännu en säsong utan fungerande PP och BP

Hur svårt ska det vara att vinna en tekning?! HV må ligga hyfsat till i tabellen, men spelmässigt är man fan ett bottenlag. Sjukt trött på detta usla spel…

Nu får dom väl för i helvete vakna!!! De är klasskillnad även idag. Djurgården gör precis vad dom vill i vår zon!
Wntzel har varit bra ändå ligger vi under med 1-2. Vi skapar ingenting spelar bara i hörnorna i anfallszon. Kommer liksom aldrig in på mål. och hönsgård i egen zon… nu får de fan vara nog!!! Skärp er för helvete!!

Mål ??

alltså hv måste göra nått åt detta spel man har nu? Ledningen vakna för denna spelide man har nu funkar inte, man måste byta spelide nu innan det är försent, för om vi fortsätter så här fortsätter man sjunka som en sten i tabellen.

JAG VET.

NIX :smiley: :smiley: :smiley:

tycker jag va rimligt dömt.

1-1

kom igen nu.