Omgång 21: HV71 - Luleå Hockey

Oh, vad rättvist!
Mot guldet HV!

Han är för grym, dendär Rajala! Rajala och W.Karlsson , mycket bra!

Det kan ju inte bli mer i krysset än det där, Rajala vilket skytt! :slight_smile:

spännande, i 30 sekunder innan luleå-hakningen så genomförde hv ett helt anfall utan att lyckas med EN ENDA PASSNING… hur fan…???

Sköt vi ett enda skott på mål i PP?

Fan att FBK leder mot LHC! Kom igen nu “Cluben”!! Efter denna omgång ska vi fanimej ligga över strecket!

Där har vi inte varit mycket denna säsong, så LHC kom igen :wink:

Rajala, 9 poäng på 9 matcher. Fan den bästa spelaren jag har sett på många år i hv. Rajala, jag älskar dig!!!

Det är Gnaget och Örebro som ska ner dit där de hör hemma. FBK vill vi tvåla till rejält i en kvart, semi el likn på vägen till årets guld.

Bra period av bägge lagen. Underhållande och HV snäppet bättre än Luleå.

Och nu skickar vi in damlaget i 2:a som vanligt…eller? Hoppas inte

Slarv av HV och friläge för Luleå. Känns det igen?

Och ytterligare bjudningar från HV-försvaret. Det fortsätter ju i match efter match efter match…

Sådärja, 1-1. Det hängde ju i luften.

Luleå kommer dra ifrån nu och HV kommer vika ner sig i vanlig ordning.

Tack så hemskt mkt för den Fälth, så förbannat loj så de är pinsamt!

Sveriges sämsta försvar. år efter år efter år efter år efter år efter år efter år!!

5 skott på mål har vi i denna matchen än så länge. Pinsamt dåligt!

Luleå sätter bara lite press på våra backar och de slår bort puck efter puck. Framåt är det bara W.K-kedjan som skapar något. Som sagt, det är inte konstigt att vi ligger sist.

Nä fyfan. Det ska mycket till om vi ska vinna den här matchen. HV-spelarna är nog mer intresserade av sina feta löner än att spela för klubbmärket och fansen.

Finns ingen själ kvar i denna föreningen.

Ta in 17 och co nu

nu vill jag ha PP mål. pu-lis!

Det här med att se HV spela försvarsspel gör mig ruggigt mörkrädd.
Som det är nu ska vi ju bara vara jävligt nöjda att några av pojkarna är otroligt offensivt begåvade.