Omgång 21: HV71 - Luleå Hockey

JAaaaaaaaaaaaaaaa! 3-1!!

RAA lalala :smiley:

Rajala, vilken viktig spelare för HV iår. Hans mål där!

Vad snyggt :smiley: :smiley: :smiley:

helvete,…dövkldwmvkd

CEMENTERA FAST DEN FINNEN I JÖNNNNNET!!!

+1.

VIKTIGT ATT GÅ TILL PAUS MED MINST 2 MÅL

Han är inte farligt vass den där Rajala.

Rajala är ju stört bra! Helt otrolig kille!

Gör ingenting om man håller detta perioden (och helst matchen såklart) ut nu.

:laughing: :laughing: :laughing:

Pinsamt att heta Krog, Sterling och Holzapfel nu när en ung finne med babyhullet kvar i ansiktet leder lagets interna skytteliga efter att spelat knappt hälften av matcherna som de har gjort.

Hoppas att det fungerar som lite tändvätska.

Kämpa HV!

Bra omgång för HV’s del hittills.
Vinner samtliga lag som leder just nu så är det snack om att vi ska ta 8 poäng mer än alla lag under 3:de platsen i tabellen för att komma 4:a. På en hel drös med omgångar.
HV slutar som sämst 4 i år.
Punkt!

Nån som kan dra fram en form-tabell på de senaste 7-8 omgångarna?

kan man hålla nere tråklule på mattan i 2 perioder och leda, välförtjänt, med 2 mål inför sista så tycker jag att det är bra so far.

Sen kan det ju fortfarande skita sig i tredje, men vi ger oss chansen inför tredje.

Nu hoppas jag precis som någon påpekade, att mer “etablerade” spelare kliver fram. Kanske inte för att de skall slippa skämmas utan mer för att de nu kan slappna av lite när de blivit avlastade.

Nä, Den kedjan är inget vidare. Helt osynliga igentligen. Men så är det också vår tredjekedja i nuläget och som tredjekedja så gör dom det okey ändån. Däremot så tycker jag man kan kräva mer av en kille som Campoli. Antingen är han inte i matchform eller så är han bara kass. Men vi får kanske ge han lite tid att komma in i det

Man kanske skulle testa Sterling - Christensen - Jämtin och Nilson - Krog - Holzapfel istället…

Vem kommer inte ihåg matchen borta mot Luleå när bröderna Abott(otroligt fegt) sköt puckar mot
HV-spelare på värmningen innan matchstart. Lance Ward blev förbannad, tog pucken, åkte upp till rölinjen och fyrade av en raket
mot Luleå-spelarna. Ingen från Luleå vågade protestera och sånt kallas för RESPEKT :smiley:

Håller med dig. Att Sundh är klar för LHC gör mig illamående, han är en av få som har
hjärta för föreningen. De flesta åker ju bara runt och glider.
Jag får magont så fort #22 och #73 är på isen. #22 måste ju vara ur laget snart…

:smiley: :smiley: :smiley:

Jodå, jag såg den matchen på tv, grymt!

Helt vansinnigt att han kom undan med det…

när tjolleffsens tackling mot leksingen hände i veckan visade jag min leksands-kollega videon med Lance’s liknande bröstvärmare…

Så jävla usel tycker jag inte han varit?

Vem är speaker idag? Anar dödslängtan nästan.