Omgång 21: HV71 - Örebro HK

2 skott på mål, 2 mål i 2:a perioden.
Effektivt.

HV
10 skott på mål = inga mål

Babianröv
2 skott på mål = 2 mål

Tänker inte titta, kan räkna ut med arslet vad det blir. Fucking skit-säsong, hoppas jag inte blir varnad för fult språk, skriver bara vad jag känner för säsongen.

Fyfan vad hv är förtjänta å åka ut med dunder å brak

1 gillning

14-14 i skott
Alltid något

nu när det är ändå åt helvete så varför inte testa: Reber-Fisken-Träff och Luoto-Borgis - Ang

3 gillningar

så värdelösa helt ärligt ut med er ur SHL

1 gillning

Det kommer.
Om 2-3 veckor.
Blomman tempo på sånt serru.

Igen??

Fortsatt menar du väl.

Helt övertygad om de åker ur. Detta är det sämsta jag någonsin sätt i shl.

2 gillningar

Örebro kom ut och lockade upp Hv genom att slå tre raka icing. Sen ger man dem ett PP för att ytterligare få lite tuppkam och trycka på.
Sen pang pang Lucky Luke så va matchen avgjord!

Lyrenäs är kass, drar ner hela den kedjan

1 gillning

han ger ju bort pucken direkt

Vi behöver nytt allt verkar det som, framför allt få det att funka som helhet.

Tänk att tränar trojkan inte sett det.
Helt otroligt.
(klart de har, men viktigt få igång…åsså finns det sugna juniorer att tillgå)
Blir förbannad.

Läste en intervju med Blomman i veckan. Rätt trött på alla floskler men blev rätt irriterad på hur han lyfte upp skadorna som har stört försäsongen och inledningen på säsongen.

Absolut, det har inte varit en optimal situation men varför i helvete skulle du införa ett ”skridskotest”?! Det blir ju inte direkt lättare att spela ihop ett lag när flera ledande spelare inte får spela.

Pratade med en vän som har spelat i SHL under många år och han bara garvade åt det. Tyckte det var sinnesjukt att ställa över en sån spelare som AP pga ett skridskotest.

2 gillningar

Tränartrion löser inte detta! Det måste ske saker redan imorgon om inte ikväll!
Är så trött på dessa gubbar som inte ser skiten som alla andra ser. Eller läser bara lednignen på facebook tro att man löser detta och Hv i med och motgång.

3 gillningar

Det är verkligen HV nu för tiden. Flashigt utåt, sunkigt inåt

1 gillning

Fy fan vilken misär. Räcker med att man kommer hem o slår på tv:n o ser dom ligger under med 2-0. Bara att stänga av igen.

Dom är iaf konsekventa att släppa snabba mål

3 gillningar

Jonatan Äng :laughing:

2 gillningar