Hahaha. Det kommer aldrig att hända.
Hahaha
Haha?
He
Hu
Uhuhu
Uhuhuhuhuhuuuääääh
Hahaha. Det kommer aldrig att hända.
Hahaha
Haha?
He
Hu
Uhuhu
Uhuhuhuhuhuuuääääh
psykbryt eller spillde du ut ölbärsen?
Har vi sparkat någon än?
Får vi se Glifford i kassen ikväll?
Matchdag
Blås av. Blås av.
hur skall man hantera detta med match egentligen? Det kan omöjligt vara bra att hoppas på en rad med vinster… inte för hälsan, så borde man skita helt i resultatet och bara “träna på match” för att börja göra saker rätt? Det är ju så flera experter menar: gå tillbaka till någon typ av grund, ta det därifrån… men vi fans? Vad kan vi göra? Stå i klacken och skrika “Hejja hejja tight defensive, chippa ut i mittzon, hejja hejja”?
Vad sägs om att satsa på defensiv och hoppas på OT? Blir det OT får man poäng i alla fall, och i detta läge behöver de alla de kan få. En förlust med poäng är bättre än noll. Med tanke på alla nollor de fått kanske 1 p är en start i alla fall?? Någon säger kanske att med det spelet kommer vi inte komma förbi några men man måste börja någonstans.
Att betala 3-400 spänn (och dubbla för att resa fram och tillbaka) för att se ett lag träna på match med överbetalda och underpresterande spelare på isen, samtidigt som vi skickar iväg de unga som skulle vara framtiden - presterar bättre och är roligare att se med skickliga stunder.
Låter inte som en hållbar kommersiell affärsplan.
Jag kommer inte se någon match live i år för första gången på många år om inte nånting radikalt händer som gör att det blir intressant igen.
Just nu är det forumet som bär mitt HV-intresse.
(Men det har varit olika grader av följande ända sedan runt 1986, så det är som det är.)
Just nu är det obekvämt att vara HV-supporter och det handlar inte så mycket om resultaten, utan mer om bilden av en totalt förlamad förening i kris. Kriser kommer och går, men när man blir förlamad mitt i en sån så är det fara på riktigt.
Jag tänkte att ikväll ska jag minsann inte titta på eländet, meeeeen…jag vet, om 3 timmar sitter jag framför burken som den lågbegåvade människa jag är och hoppas på ett under, man är inte lite dum alltså.
jag kan inte se skiten… är på is själv så jag missar nästan alltid tisdagsmatcher…
Precis.
I lördags glömde jag berätta att jag hyvlade tummen lite.
Totalt tre fel där
1 tummen
2 hv platt-match
3 hästen som dog i V75
Nog off topic.
Självklart bänkad i början åtminstone.
Får börja med en cykeltur i regnet för att ladda rejält.
Därefter ölbärs.
Redan beslutat att jobba hemifrån imorgon.
Tror fan vi hickar till och vinner denna. Laget börjar sätta lite personlig stolthet i det hela och vinner. Sen är risken att vi är tillbaka i gamla synder hyggligt fort igen.
Facit
Då ska vi ha en jäkla tur, så jag vette F. Ibland kan man ha tur så det finns väl en chans antar jag men den är nog inte så stor.
Älskar första line!
Byt plats på 40 och 88 så kanske det liknar något.
Kan f**n inte begripa att detta laget är sist i serien och sämst på all underliggande statistik.
Är en svårslagen bedrift.
Kossila, Karlkvist och Puistola, shl hetaste kedja just nu. Kommer ha lekstuga ikväll mot vårt stillastående puckrädda försvar.