Omgång 21: HV71 - Timrå IK

Goalies
37. Gunnarsson, Jonas
32. Wesslau, Gustaf

1st Line
22. Petrasek, David
46. Trygg, Mats

  1. Ledin, Per
  2. Davidsson, Johan
  3. Jämtin, Andreas

2nd Line
33. Fälth, Elias
6. Fantenberg, Oscar

  1. Rakhshani, Rhett
  2. Krog, Jason
  3. Thörnberg, Jesper

3rd Line
25. Karlsson, Mattias
55. Fernholm, Daniel

  1. Nilson, Marcus
  2. Karlsson, William
  3. Carlsson, Patrik

4th Line
27. Williamsson, Jesper

  1. Kristiansen, Tommy
  2. Bengtsson, Anton
  3. Strandberg, Sebastian

Extra Players
79. Lindström, Johan (RW)

VEM står?
Luoma petad igen??

Allt utom 3 poäng idag är fiasko.
SAIK och Luleå möts f.ö i denna omgång.

Gunnar i mål ikväll!

Ska bli intressant att se Thörnberg med Jason och Rhett samt Davidsson-kedjan

Hoppas på första vinnsten med Gunnarsson ikväll. Luoma?

Tragiskt att sitta vid TVrutan en match som denna men jag står upp när Svinen gör entré!!
Är Luoma petad igen? Han är inte med i staruppställningen!!!
Hoppas att Jämtin ger tändvätska åt Ledin och JD annars känns dom rätt rökta :unamused:

Ska bli väldigt kul och intressant att följa Jämtin lite extra ikväll. Dock är jag lite orolig att han (och även hans svinpolare Ledin) är övertaggade och drar på sig en massa onödiga utvisningar… :unamused:

Men bara dom gör lika många poäng som dom drar på sig utvisningsminuter, så är jag nog nöjd ändå!! :smiley: :smiley:

Lätt att det kan bli så och domarn lär väl hålla ett par extra ögon på dessa herrar, känner oxå att det kommer läggas stort ansvar på Davidsson för han kommer behöva slita hårt i backcheckningen när Ledda och Jämtin kan råka göra bort sig lite i onödan i sin alltför intensiva forechecking.

Louma och Dyk på läktaren.

Dyk alltså petad av Bengtsson och Thörnberg. Undrar om inte Dyk skulle må bra av några matcher i Allsvenskan för att få igång produktionen mot seniormotstånd och lyfta lite självförtroende.

Timrå får klara sig utan lagets poängkung NIklas Nordgren, som blivit sjuk.

Domare ikväll är Marcus Vinnerborg och Tobias Björk

Varför lät dom inte Thörnberg vara fortsatt utlånad där han fungerade? Dyk hade ju fått lite inhopp under tiden i HV. Men men de vill väl ha tillbaka Thörnberg men slarva för fasiken inte bort Dyk. Vore parodi på lagbygget om han ska sållas bort.

Tuta och kör nu gubbar…

Andreas Falk på plats på läktaren idag… har de spelledigt där han är ?

Lojt, segt och det syns att det har varit ett uppehåll.

Ska bli väldigt intressant att se denna match tack vare Jämtin, men skall också bli väldigt intressant att se vad Thörnberg kan åstadkomma med två skickliga spelare bredvid sig.

Jag hoppas också innerlig att försvaret jobbar för Gunnarsson ikväll. Han har ju inte haft det allt för lätt de senaste tillfällena.
KÖR BARA KÖR HV! :slight_smile:

Fråga honom vettja och fixa även en autograf till cadaza.

rekordtidig timeout men herregud den behövs. Vad har de käkat inför matchen? Sirap och snigelfärs???

Tidig timeout av Hv. Får hoppas det hjälper för inledningen har verkligen inte varit bra.

Ja de har spelledigt mellan den 4:e och 18 november.