Omgång 21: Rögle BK - HV71

Cmores bästa kommentator. Höjer väl matchen om något.

Lena Sundqvist är en av de absolut bästa på att kommentera tycker jag! Väldigt kompetent :slight_smile:

Nä där är vi inte överens

Ge dig nu hon är en av Cmores bästa kommentatorer :exclamation: :exclamation:

Vi kan vara överens om att vi inte är överens och det är helt okej det med :wink:

En intressant notis är att Lillis Lundh står framme vid sargkanten, dvs framför bänken där spelarna sitter, och coachar. Tränarna står ju nästan alltid bakom bänken och inte framför som Lundh. Är det för att visa spelarna att även han är på g tro? Ser lite konstigt ut.

Felaktigt byte…så värdelöst…

Kedjorna alltså vafan våga toppa laget

Börjar slarvigt minst sagt

Ser lika jävliga dåligt ut fortfarande. De kickade fel snubbe. Hult var det och inte Lindbom. Har ledningen problem med vem som är vem av alla “johan” haha.

Allsvenskan och nedåt kurvan kommer fortsätta fram tills dess att spelare och sportchef lämnar.

I vilket annat lag hade Törngren lirat i förstafemman?

Tingsryd :wink:

Hc dalen

Mora och Timrå. Borde inte ha värvats tillbaka överhuvudtaget som känslan är för tillfället. händer ingenting. Chans värvning som inte gått hem hittills. Hoppas det vänder!

Vad fan hoppas man får ut av Wännström i en kedja ihop med Sundh och Bengtsson? Samtidigt som Törngren som ser ut att glida runt lite nonchalant mestadels tar plats i förstakedja med Ljungh och Sandberg? Alltså det finns kanske en jävligt bra tanke bakom det hela, men jag kan ju inte för mitt liv komma på vad det skulle vara. Kan man få ett inslag där Johan Freijd ställer frågan så att man kan sova gott nån jävla gång?

Ett skadedrabbat Rögle spelar ut HV, ledsamt att se…

Den nya världsordningen. Bara att vänja sig…

Matchens enda ljusglimt hittills stavas Robin Figren.

Domaren borde blåst utvisning när Bengtsson trippades, fega hemmadomare as usual

Bra jobbat Ytterdräll :imp: