Omgång 21: Rögle BK - HV71

Ingen framför mål

Liknar mer Botten 4 :imp: :imp:

En annan bidragande orsak är SHLs förbannade spelschema. Inte lätt att hålla matchtempo när det går 100 dagar mellan matcherna. SUCK

Mer än halva matchen har gått och vi har inte haft en enda farlig målchans. Detta håller inte.

Jodå vi har haft flera skott från blå utan skymning :wink:

Varför går aldrig någon in på mål?! Vi har aldrig nån skymning…

Men det ger hv hög “corso”. :slight_smile:. Då kan man lura sig att det kommer att vända snart …

Figren en av de bättre i HV ikväll. Problemet är bara att han är ungefär på samma nivå som förra året. Säger rätt mycket om hur jävla illa det är.

Hur kan det se ut såhär?
Inget eget spel alls, nedtryckta och en och en framåt.
Jo vi har haft en del utvisningar mot oss, men mellan dessa visas inte mycket som inger hopp.

Vi har helt enkelt för dåliga spelare, när Thörngren spelar i 1a eller 2a, ja då är det jävligt illa.

Flytta upp Wännström nu, han har kvaliteter om han får förtroende.

Thörngren, Sundh, Bengtsson, har INGA offensiva kvalitet.

Men Men För HELVETE Domarn :imp: :imp: :imp:

Vart skull han tagit vägen ?

Domarnivån är fan pinsam. Han blev inknuffad i målvakten för tusan

Är vi inte bättre än så här? Då kanske HV passar bäst i allsvenskan. Inte en riktigt het chans på 2 perioder.

Jag tycker att Hv ska börja filma för att sätta press på domaren … :confused:

Pinsam är bara förnamnet Den sista utvisningen är ju horribel :exclamation:

Tycker hv måste få in lite nytt folk. Finns ingen som har nån skill framåt. Tycker det ser sämre ut nu än innan!

Istället för att mäta skottstatistik mät antaletvheta målchanser. Den ser nog inge så bra ut för hv.

Är det 7-0 i utvisningar nu … ?

Ja tyvärr, Ljungh är tyvärr för dålig för en 1a kedja. Andersson för dålig för en 2a.

Jag har följt HV i över tjugo år nu. Då har de både varit i toppen och i botten. Men aldrig, ALDRIG har jag på riktigt varit rädd för att åka ur. Inte ens under Dahlén-åren.

En ny känsla, en olustig känsla i år. Men det känns som att HV tar mer och mer märkliga beslut. Likt Modo efter guldet.

Lillis som headcoach. Fy fa…