Ja det var ju ungefär det jag skrev?
Läste bara hälften i farten, sorry
Tror AP är ganska långt ifrån spel. Såg honom i torsdags ca 30min innan nedsläpp komma haltandes, eller vad man nu ska säga, i korridoren vid omklädningsrummet. Såg inte bra ut.
Positivt dock är att jag pratade med Önerud igår och han sa att laget har en annan trygghet och att det var bra för gruppens självförtroende att man kunde plocka fram karaktären som krävdes för att vända och vinna.
Så förhoppningsvis så blir gruppen mindre och mindre känslig i samband med att det grinar emot framöver. Förhoppningsvis ser vi det redan ikväll.
Svår match ikväll givetvis. Men Fakers har inte direkt varit en mardrömsmotståndare för oss sedan SHL-comebacken. Hoppas det förblir på det viset…
Örebro rusar på.
7 öl senare, idag vill jag se hockey! På plats i Växjö!
Fan resultaten går emot. Timrå och Örebro går mot segrar…
se där! lika så här, jobbar igenom den första dock! på plats
Nubben scoutar Timråspelare som vanligt
Välkommen in i värmen!
tack ska en ha, färdig lööökat! känner mig redo för nästa steg…
första kedjan ser bra ut idag tycker jag, har även bra tilltro till tredje!
Det är aldrig fel att löka
Dock lökade fisklunda till sig en förlust vilket gav timrå ett lyft i tabellen. Så här långt dåliga resultat för HV
Julen 2024, åtminstone.
Har Tedenby och Brännström spelat tillsamman innan under säsongen? man kan ju hoppas på nån sorts bumbieffekt där.
Hoppet lever, men mer sannolikt att det sätts nytt SHL rekord i att ge bort pöcken i offensiv zon.
Tyvärr.
Lider lite med Lill-Dansken. “Kul” kliva ut där med en iskall Foppa.
Kan man hoppas på att Lindbom kastar om i linorna och skickar ut Önegud-Lill-Dansken-Petterson…?
Tycker kedjan är bra komponerad om Måns kan hålla hög nivå mer än en match per säsong
Trist start på hockeykvällen med seger för både Örebro och Timrå…
Jag förstår hur du tänker men jag har svårt att inte se LHC förlust som något positivt