Omgång 22: HV71 - Brynäs IF

[size=150]HV71 - Brynäs IF[/size]

Hemmamatch mot Brynäs är det som gäller på
Lördagskvällen.Hoppas spelet i första perioden mot
Lakers i torsdags håller i sig i tre perioder mot Brynäs
för då blir det nog tre poäng till HV71.

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Stor svampen troligtvis tillbaka imorgon, skönt och viktig! Kedjan med Sandin o Svampen har verkligen gått ner sig sen Christian skadade sig, vilket är logiskt eftersom de skiftade lite positioner och sånt i kedjan. Hoppas de kommer igång direkt och får en bra start i kedjan.

Klart den kedjan blir mycket starkare när CS kommer tillbaks. Han är utan tvekan en bättre center än lillebror som lika säkert är bättre än Sundh. Om kemin dessutom finns kvar så blir det nog riktigt trevligt. Jag tycker dock CS frånvaro visat hur sårbara för skador vi är på centersidan.

Fast folk verkar ha glömt bort Johan Johnsson. Så även lagledningen. En högst habil defensiv center. Märkligt att inte han fått speltid nu när Christian gick sönder. Då kunde Sandberg legat kvar som vinge. Hade varit ett mycket bättre alternativ i mina ögon.

Instämmer, livsfarligt att vara negativ angående Sundh men jag tycker verkligen inte att han är en spelare som ska få förlängt. Hans inställning är bra och det defensiva arbetet,visst det köper jag men tkr att offensiven är och har varit alldeles för klen. Det finns andra spelare som sköter spelet i BP minst lika bra nu och som samtidigt är giftiga framåt. Och då Hult har värvat spelare med rätt karaktär så borde det ju finnas gott om gubbar i omklädningsrummet som kan stå för rätt inställning även där.

Sandin går tydligen in med Jocke A och Törngren, Ikonen 13e Sundh lirar med bröderna Sandberg

Gillar den förändringen skarpt. Syftet är säkert att gå igång sandin igen. samtidigt som vår sämsta spelare får starta utanför laget.

Inte en dag för tidigt.

På förhand en otroligt intressant kedja. Spännande!

tummen upp för den förändringen, kul oxå att Sandberg är tillbaka

PP :open_mouth:

bättre än medel… men medel är röfvdåligt.

Tycker att det är taskigt mot bröderna Sandberg att dom får dras med Sundh när det funkade så bra med Sandin

Inte ett skott mot mål i PP, inte på utan MOT mål. PP Brynäs nu.

Otroligt dåligt, otroligt tafatt, 4 koner i HV.

Suck. Där ser man vad lite skridskoåkning ger.

Fan va tafatt försvarsspel :imp:

5-3 i 22 sek.

Och :question:

Och man skapar absolut NOLL

Men det var däremot snyggt :smiley: