Omgång 22: HV71 - Luleå HF

hårt som tvättsvamp!

luleå kontrar sönder hv hittils…

Sweatt är snabb. En personlig favorit.

Det behöver hända ngt med Thörnbergs kedja…

Otroligt otaggade idag…

kom igen vi behöver ett mål för luleå som för denna match

vilken chans av Stenis :astonished: :astonished: :astonished: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

PPPPPPPPPuck-out

det är HV som är blå, bara så du vet.

fan, snyggt av förstafemman.

nähe jag trodde de var rosa

Bra pp

Slarvigt Hansson…där var det nära…

hur kan folk (oklart om artu platsar bland dem) tycka att det är lule som för matchen?

Ett bra läge för dem so far, det kom PRECIS nu. ??? fattar inget…

luleå checkar väldigt hårt får matchen dit de vill o fått en del chanser. HV har inte haft så farliga chanser förutom i PP.

Hv har problem att få fram chanser och komma in i zonen kontrollerat, Luleå har det lite enklare att ta sig fram få o få chanser

Engsund får mycket speltid.

Ganska jämn period, Hv lite farligare borde gjort ngt mål.

spännande. Jag ser inget av det du skriver. HV har bland annat tvingat tråklule till att dra två puckar till 4987e stolsraden genom att tokdominera i deras zon? Flera lägen helt fria framför mål? tråklule har i min bok haft två lägen, ett efter hansson klantar sig, ett nu mot slutet.

Tycker Arlbrandt är iskall i PP dock. Funkar inte bra än så länge.

Mina damer på mina herrar. Missa inte till minne av Stefan Liv i pausen.

Jag säger inte hv spelar dåligt och dit lule hat verkar lysa igenom lite hårt. Visst Luleå har inte haft jätte många lägen men de stör HV väldigt bra och har kontrat rät fariligt ett antal gånger. Luleå gör en bra period och 0-0 speglar matchen tycker jag. Men tycker inte HV har fått några jätte lägen förrutom Öneruds i PP och Stenlunds chans. Hv måste akta sig för Luleås fälla och försöka lösa upp matchen mer annars kontrar Luleå in en puck