Omgång 22: HV71 - Växjö Lakers HC

Tänk om vi hade mer än EN femma som kan produsera!!! Riktigt bra dom är

det där suger…

Fan…tappa allt igen… Helvete!!!

Det börjar bli lite löjligt att se HV’s backar backa av, backa av, backa av tills motståndaren har kanonläge för att skjuta. Det är ju inte första gången…

Växjö får maximal utdelning just nu.

Jaha 2-0 har blivet 2-2 känns det igen? Nej dags att ALLA börjar att engagera :confused: sig

Game over.

Det är ju själva fan hur jävla värdelösa man är i egen zon!

Sanslöst dåligt att tappa till 2-2 så snabbt… Det är för passivt igen.

HV hade mer än maximal utdelning innan, det här spelet duger inte.

Vi kan inte vara så passiva i de matcher vi förväntas föra spelet.

På juluppehållet så får vi sätta Salmela-Campoli, TR-WK-PC på hårdträning så de orkar spela nonstop sen, annars går detta åt helvete.

Jag har bara sett andra perren hittils idag, men fortsätter HV som hittials så tor jag vi tar det. Lökars imponerar inte.

Hoppas Hv börjar åka skridskor igen så man kan anfalla längre än 3 sekunder åt gången. Tror det blir en uppryckning i tredje.

Håller inte med och tycker vi håller ifrån bra fram till reduceringen. Man kan inte förvänta sig att vi ska spela ut Växjö, det visar tabellen om inte annat. Sen är det kasst på 2-2, fattar inte vad de tänker. Är nån sorts misslyckad överlämning i ansvar från Fälth.

Fan vad surt med 2-2…

Då kommer Christensen upp i form!

Med sånt BP vi levererar kanske det är läge att ta ett kvartssamtal med de lirare som verkar samla tvåminutare.

HV har i vanlig ordning tagit fram vaselinburken och bjudit in motståndarna på en trevlig stund. Hade det inte varit för Rajalakedjan hade vi kunnat hälsa hem. Tre kedjor som bidrar ungefär lika mycket som en överkörd grävling. Vi har ju inte haft ett enda anfall med press utan båda målen är uu soloprestationer och det kommer inte hålla i längden. Försvarsspelet? Hönsgård i vanlig ordning.

I tredje kommer Växjö att vara det mer taggade laget och vinna, för HV har det inte i sig ikväll.

Haha herregud vad många klappmongon! PINSAMT!
Hör enbart trumma samt ihopvikta matchblad, AGERA!

:smiley:

Jag skiter i hur folk klappar på läktaren. Jag vill att Hv spelar bättre på isen