Någon av dom måste ju vara bänkad iallafall, finns inte en chans att bägge är sjuk / skadade inför en så viktig match
Släpper han in mindre än 4 mål i första perioden och har en räddningsprocnt under 73% så har han god möjlighet att ta förstaspaden…
De kan ha fått fotsvamp bägge två, eller kanske nageltrång.
Inget är omöjligt.
Kan vara precis vad som helst.
Egentligen före min tid också då Johansson var som bäst på 80-talet. Men han kom hem igen efter guldsäsongen 95. Brukade alltid köra honom som förstakeeper när jag spelade Elitserien på Sega.
Förstår då hur jäkla starstruck jag blev när jag såg honom på krogen när jag var nere till Jönköping för ett år sen. Slutade med att Diabolics och jag hängde med Kenneth och två andra HV-veteraner (som jag inte minns namnet på…) fram till stängning typ.
Försökte förklara för Kenneth att jag lirat honom i Sega. Kenneth fattade ingenting.
“Sega… Vad är det?”
Tycker lite synd om Glifford som kommer in och får göra debut i ett krisande HV i en viktig match. Känns som det kan sluta illa men hoppas verkligen han gör en bra insats och att vi har någon som kan konkurera ut Dichow och Alnefelt.
Hmm
Vem är bäst på att vara sämst.
Ikväll avgörs det.
Jag väljer ändå glädjen och en ölbärs!
Vinn bara vinn
Samtidigt en sån här match han ska stå. Viktig eller ej, är mot seriens sämsta lag(efter oss) vart värre ifall det vart som i tisdags mot Örebro
Det är nu man kan komma samman och kriga som lag för Glifford!
Glifford för gärna göra en “Liv”, komma in som 19åring, leverera och ta kampen om 1:a spaden.
Står på x att bägge är sjuka
Spännande ikväll minst sagt. Behöver nog en vinst ikväll. Att Glifford står är nog ingen nackdel på något sätt. Vi har ju ingen förstamålvakt i truppen tyvärr så är nog sak samma.
I övrigt ordinarie förutom ev då AP men tror inte vi tappar något direkt på det. MoDo är optimistiska och saknar Big Sam men i övrigt ordinarie. Så två superstars som missar matchen…
Båda lagen har ju i princip lika dåliga målvakter så ingen skillnad där direkt om inte Lehtinen vaknar till liv ikväll. Varit bättre på slutet dock så liten fördel MoDo trots allt.
Var senaste halvan av matchen en tillfällighet eller en vändning? Blivit brända så ofta så man vågar inte tro att det vänt, bara hoppas som så ofta tyvärr med HV.
Känns nästan som en slutspelsmatch ikväll konstigt nog. Kan ju bli tvåsiffrigt med matcher mot MoDo denna säsongen om det vill sig riktigt illa.
Svårtippat men magkänslan säger torsk tyvärr.
Jag tror inte alls att HVs målvakter inte skulle vara sjuka, det går väldigt mkt skit just nu.
Modo-Hv71 3-3
Mål / assist: Jonathan Ang
Din sändning ligger före min.
Oops fel tråd!
Technoscen dör i Berlin. Hörde jag på nyheterna nyss
Har den flyttat till MoDo månne?
Kenneth var ju en legend. På den tiden var dom inte heltidsproffs. Vi jobbade på KABE Husvagnar samtidigt…
Vi får storpisk idag
Missade precis intervjun. Varför saknas våra ordinarie målvakter?
Edit: är tydligen inte läskunnig