Omgång 22: Västerås IK - HV71

2 backar, 2 forwards och en målis, räcker det? Att HV inte imponerat spelmässigt denna säsong trots poängen har varit uppenbart för de flesta, nu när inte poängen trillar in så faller hela korthuset ihop.

Äcklig jävla inlagd gurka också :confused: :ugeek:

Korthus= Hult hus

Nu kommer 3an

Om Wilander menar allvar med det han sa inför säsongen borde han nog entlediga Hult ikväll.

Att Hult av alla männkskor ska rädda den här säsongen vet vi ju aldrig kommer hända.

Efter förra säsongen trodde jag att man sett allt. Men att vi skulle torska fyra raka(?) och eventuellt tappa en serieledning på 12 poäng. I allsvenskan. Det trodde jag aldrig jag skulle behöva uppleva som HV-supporter.

Han sitter nog och myser i sitt korthus….
Så enkelt å bygga upp igen med samma resultat…

Nu kommer frustrationsutvisningarna också. Kul att man ger upp matchen redan i första

Skämms :blush:
Fy fan :exclamation:

Grattis till vinsten Västerås. Lika bra att HV lämnar WO eftersom de bestämt sig för att de inte vill spela mer.

Torp får fan riva sitt egna kontrakt. Hur många utvisningar tar han inte i boxplay?

Agera Tommy!
Gärna nu direkt.
Byt målvakt till att börja med.

“Finns inget värre än att leda med 3-0” är väl det enda som talar för oss ikväll…

Väljer vi fortfarande glädjen? Fy fasen va jag skäms som HV-supporter…

Ridå efter första perioden. Vi är så satans in i helvete dåliga. Så vi är inte värda att gå upp i shl igen. Ser precis likadant ut som förra säsongen. Ena jävla skitbeslutet efter de andra. Pissar oss rakt i ansiktet!

Fyyy faan va jag är trött på denna klubb!!!

3-0 :slight_smile:. Och det är inte kris enligt dom som kan detta. Ja jösses.

Gunnarsson med en räddning! Nu jävlar vänder det!

Som sagt gubbar, förbered er för att HV kommer se ut såhär resten av säsongen :laughing: Vår tur med skitmål efter att vi mötte Modo har lagt sig. Nu ser det ut som det ska. HV får däng… Förhoppningsvis bra för spelarna.

Skrämmande likt förra säsongen nu. 1. Skicka Hult i kväll 2. Värva in en riktigt bra femma på bekostnad av Kokkonen, Wikström, Wennlund, Karlström och Bertov (vet att det är dyrt men vi ska inte vinna sm i ekonomi denna säsong enl Wilander) Stillman och Lindbom kan sköta rekryteringarna 3. Värva in en riktig sportchef 4. Fundera över om Thermell är rätt man på rätt plats, allt har gått åt fel håll den han kom in (ok, punkt 4 kan vara utlopp för min frustration)

Vad håller ni på med???

Ända sen thermell kom in har hv börjat förlora. Varför störa gruppen Hult??