Omgång 22: Västerås IK - HV71

Skicka Gunnar till Dalen för fan!

Vad gör egentligen Rahm i Hv71? Han har inte lyckats med en enda målvakt förutom kanske Söderström som jag mer än gärna vi byter med Gunnar! Fy fan!!!

Ja denna matchen kan dom inte snacka bort. Luftslottet är synat och nu smälter föreningen likt choklad i solsken. Varför åker dom bara inte hem och säger upp sig allihopa!!

Sjukt att vi här har bättre analysförmåga än en SC i HA (SHL), tror fan jag ska styra karriären in i hockeyvärlden

Pinsamt som fan…
Sverige skrattar
Allsvenskan skrattar
Alla i mitt lilla Ljungby skrattar och hånar.

Hv var laddade och redo enligt Netterberg.
Ok. Då vet vi.

Det är dessa gubbar som ska göra det!

Skador på toppspelare, javisst. Men så här får det inte se ut. Finns ju inte tendens till någon tanke eller spelidé.

Har sagt det länge länge länge, Söderström hann aldrig ta till sig Rahms okunnande

Torp är verkligen värdelös, han må ha hjärta, men han är ju klappkass. Gunnar är ett skämt, Kokkonen leker allanballan och säger att de ska ge 100 %, de ger 5, max. Vi ligger under med 4-0 efter 20, ingen verkar bry sig.

Skulle du nu få jobb i HV (vilket verkar vara lätt. Tidigare erfarenhet av sportchefsyrket var inget de efterfrågade 2014 iaf) så lär de väl inte släppa dig förrän minst 8 år senare. Och det oavsett om du drar ner laget i ettan.

Hult måste bort nu! Hoppas alla Hult älskare inser det också!

Sorgligt och tragiskt nog sant

Kan ingen väcka mig ur mardrömmen?

Känslan är att det i tidigare matcher på säsongen var ett helt annat tempo med ett jävla presspel och riktigt ettriga, nu NOT SO MUCH

VAD ÄR DET SOM ÄR SJUKT I HV71??? VI KAN JU INTE GÅ FRÅN Å VINNA ALLT TILL Å BLI TOTALT ÖVERKÖRDA??? HULT! LÄR DIG Å BYGGA ETT LAG NERIFRÅN OCH UPP! HUR KAN HULT VARA KVAR!?

Jag orkar inte mer… nu kommer känslorna från föregående säsong tillbaka… ja jag älskar hv nej det är inte kul med HA… ja vi kan gå upp…nej vi kan inte göra det med nuvarande lag…

Du har missat alla matcher sedan MoDo antar jag? AIK är ensamma om att inte kört över oss, mer än hälften av matcherna efter MoDo skulle varit förluster.

Hur fasen kan ett helt lag trilla ihop så fullständigt, hela laget samtidigt??

…i år igen…

Tommy Samuelsson må ha meriter, både som spelare och tränare.
Jag börjar dock undra om han är rätt man på plats.

  1. Spelidén? Vet alla vad de ska göra på isen? Vilken roll de har?
  2. Förberedelser? Vad fyller han laget med innan match? Bomull, jante och lite hallonsaft?
  3. Aktiviteten? Vet han att han har möjlighet och mandat att ändra under matchens gång?

Jag är skeptisk. Mycket skeptiskt.
Det var lätt när allt gick lätt och vi vann matcher.

Nu verkar han inte ha en jävla aning om vad han ska göra…

Tur man inte kollar eländet. Jag tror faktiskt att jag inte kommer att kolla på en enda match mer tills Hult är borta. Vare sig om Hv spelar SHL/ettan