Jag har alltid känns mig som en positiv vått i torrt person.
Nu är jag förbannad
Jag skämms!!!
Rahm ska bort
Vi måste värva
Hur länge kan detta pågå
Varje förlust går man in och kollar att nån har fattat vad alla andra ser
Skämms
Ser fram imorgon varje match, drar på mig matchkläder, men oftast denna säsong kastar jag av dom innan man knappt hunnit sätta sig
Cmore-studion visar hur sjukt uselt HVs spel är på ett ytterst tydligt sätt. Man kan ju hoppas att någon i ledningen tittade så att det fattar att det är männen bakom bänken som är ansvariga för detta!!!
motståndarna behöver inte göra nånting, HV gör allt för dem och ger dem gratis chans på gratis chans.
Helt patetiskt att HV ledning accepterar detta spel? Vill de vinna matcher? Vill de ha sportslig framgång? Ser inte ut så iallafall för isåfall hade Hult vart borta för 2 år sedan och Rahm hade fått sparken efter 10 matcher
Ni som såg inslaget om Örebro innan matchen om hur Jörgen Jönsson vill att man ska agera offensivt.
Man ska aldrig ge bort pucken gratis utan komma in med den under kontroll för att kunna skapa målchanser direkt.
Vi gör precis tvärtom. 99/100ggr slänger vi ner pucken och på så sätt ger bort den.
Under vår storhetstid åkte vi in med puck 100/100 ggr. Davidsson som var expert på det men även övriga kedjor tog efter.
Vår spelidé är helt bakåtsträvande och tar bort fantasin och spelglädjen från spelarna. Inte konstigt att det ser uppgivet och tradigt ut.
Vem fan vill spela sån här hockey 2020?
Hade varit roligt att göra en enkätundersökning om vad spelarna tycker om detta!