Omgång 24: HV71 - Luleå hockey

Utdaterat PP och BP helt enig. Men man kan ju åtminstone ha en inställning som räcker längre än 5 minuter

Tack för den pungsparken som första period. Fick lämna kort för att skotta lite snö istället.

2 gillningar

Känns som 75% av forwards OMÖJLIGT kan göra mål

Bara Shore, Lenc och någon till som KAN göra mål.

Övriga ser det ut som en plexiglas skiva sitter i buren

2 gillningar

Det är ju inte så svårt. Jag kan visa hur man gör.

5 gillningar

MODO har gjort precis som HV, tappat 2-0

3 gillningar

Fattar fortfarande inte varför Teden skall spela PP.
Vad har han för hållhake?

3 gillningar

Otroligt dåligt försvarsspel av Fisken vid 2-1. Alltid täcka av klubbsidan. Ska ju inte få vända och bara hänga dit den.

Bra fram till 2-2 men sen blir man lite darriga.
Tedenby i andra kedjan och i PP kommer jag aldrig förstå. Kommer ingenstans och gör ingen nytta i PP. Lindbäck framför kassen istället vill jag se.

Frågan är nu hur Hv kommer agera efter första.
Luleå lär ju ha med sig mest go efter en upphämtning. Hv brukar ju kunna bli små.

4 gillningar

Just PP går så otroligt sakta när vi spelar och att man ska leta efter den perfekta passen för det snyggaste målet hela tiden. Tycker att om PP inte funkar som det gör nu så ta fighten framför kasse hårdare och skjut mer och gå på returer.

Att spela 2 minuter och skjuta ett skott håller inte.

2 gillningar

Håller med . Uselt.
Det där borde de ha gått igenom för länge sen.

1 gillning

Ja man hinner slumra både en och två gånger

Fick Träff spela nått nu? Om inte så släng in han i andra. En kille med noll bagage och som säkert kommer göra allt för att få visa upp sig.

3 gillningar

Fisken är ursäktad för innebandyförsvaret men lm Lindbom vill ta poäng så ska Stakkestad sitta resten av matchen. Fattar inte att man skickar ut honom på isen.

5 gillningar

Du är inte ensam. Ingen fattar det, inte ens Tedenby själv vet varför. Frågan är, vet J Davidsson varför?

1 gillning

Stakkestad skulle vara en jobbig jävel att möta sa man men han visar ju noll! Bidrar inte med något medans vi har hungriga junisar som skulle visa 100% mer än vad han gör.
Hur ska man kunna locka till sig lovande talanger när de inte får förtroende.

Gör Luleå nästa mål så är det över.

1 gillning

Tycker dom kan testa:

Brännström - Borgy - Hugo P

Lindbäck - OFM - Träff

Teden - Önerud - Foppa nu.

Stakke kan åka hem :sunglasses:

Just det. Nu kommer andraperiod där hv oftast spelar sjukt dåligt.
Jag bävar för de första fem åt vartåt detta kan barka
Tyvärr

Fortsätter vi ta utvisningar är det tok-kört. Luleås pp är vansinnigt bra.

2 gillningar

Visa nu lite stolthet och jobba som satan till slutet!

Fan.
Samma visa varje gång. En öl, en grogg och en skål jordnötter åkte lätt ner första 15 minuterna i första.

Nu sitter man och har nån slags ångest. :confused:

2 gillningar