Positivt nu. Ortio har faktiskt tagit en puck i första
Snyggt Foppa mål av Luleå.
Vi har två PP där vi inte skapar ett skit. Utöver det en massa lägen i 5vs5 som vi inte förvaltar.
Luleå ba hold my beer —> två chanser = två mål.
Vi kommer inte ta en enda poäng ikväll.
Akta så att inte ditt glas svämmar över!
Skaffa in en präst som får dra en excorcism genom hela Hv, är ju för fan någon demon som satt sig fast i hela klubben
Har vi ens 80% i special teams?
Kolla hur Luleå krymper ytorna och skapar vinklar. Fint att se riktigt pp-spel.
Lindbom får ta på sig detta som fortfarande spelar Stakkestad.
Katastrof…
Ska inte svära över spelare.
Men med denna drömstart ska inte Luleå få komma tillbaks i matchen så jäkla enkelt.
fyfan va ytor dom får…
Motståndarna behöver ju aldrig göra något skymningsarbete för det löser vi själva allt för ofta…
Så jävla uselt hur vi kan klappa ihop såhär
Någon måste fråga Snöret om PP. Varför envisas han med att spela Tedenby t ex…
HV får en kalasöppning. Sen synas lagbygget och alla problem vi har.
-
Vi levererar inte i PP, som för övrigt är helt uselt med en Kaski som styr och ställer från blå.
-
En iskall Brännström missar friläge innan reduceringen.
-
Stakkestad tar en utvisning, vilket leder till kvitteringen.
Man är inte starkare än sin svagaste länk, heter det. Problemet är att HV har en uppsjö av svaga länkar.
Får inte dra på oss utvisningar när motståndaren har Omark.
Borgström bra, Shore bra, Ortio dålig och Brännström/Tedenby skulle inte göra mål i öppen bur.
Blir 0 poäng.
Såhär innan uppehållet tycker jag Lindbom borde gått ner på 10 forwards för att kunna vinna matcher.
Håller med, men jag tycker kaski slår fina och distinkta passningar från blå, och skjuter bra. Nånting är fel i PP men tror inte kaski är huvudproblemet
Låt Önerud centra mellan Träff och Pettersson resten av matchen.
Stakke ska bänkas
Amen!
Jaha. Ortio lär inte rädda laget idag.
Special teams är orimligt dåligt nu. PP skapar noll och BP innebär mål bakåt. Är Pelle G verkligen rätt man? Jag undrar verkligen det.
Återigen en tappad ledning. Inte bra. Laget har inget bra psyke. Faller ihop trots flygande start.