Hur kan de skilja så jövla mycket i inställning!! Jag kan inte fatta de hur mycket jag än försöker. Hv ligger ff prekärt till i tabellen och går ut med sån jävla pissinställning! Fan inte klokt!
Bra av Lundh med timeout. Nu får dom fan skärpa till sig!!
+1
Mora spelar verkligen på grænsen. Hænger inte med alls nær vi ær i anfallszon.
Hoppas domarna vaknar snart.
Jag tror detta var en rekyl, efter tre vinster, nu har de vaknat. Vi vinner detta.
Lillis v rkar ha vaskat om i kedjorna. Bra. Som natt och dag jämfört med Lindbom.
Enig med Diabolics.
Gillar våra blå tomtar! NBS!
Vadå växlat upp? Jag orkar knappt att se på spelet. Passningsspel? Försvarsspel? Hur är det fatt? Kom igen nu älskade HV!!!
världens två klaraste utvisningar iallafall
Nu vill vi se ett PP som liknar något
den sekvensen var bra!!!
Man borde nog ha utnyttjat minst ett av de de där överlägena. Men PP-uppställning nr2 har ju varit helt under isen. Törngren slarvar otroligt mycket.
Törngren, Figren och Bengtsson. Tre spelare som inte ska lira i PP.
Tyvärr.
Tänk Andersson, Sandberg och Thörnberg i stället…
Otroligt värdelös förstaperiod. Hoppas man får en tankeställare inför andra…
Tidigt mål i andra och bättre sortering och markering i egen zon så är vi med!

Tyvärr.Tänk Andersson, Sandberg och Thörnberg i stället…
Tänk Crosby, Malkin och Bäckström. För dom är lika långt bort från spel i den här matchen…

lejacques:
Tyvärr.Tänk Andersson, Sandberg och Thörnberg i stället…
Tänk Crosby, Malkin och Bäckström. För dom är lika långt bort från spel i den här matchen…
Mm. Jag tror du fattar min poäng.
Jag fattar att man måste köra med killarna man har. Men klart HV blir ett svagare lag när vi tvingas lira med Bengan, Figren och Törngren i PP.
Ironiskt att det är Persson som står och snackar om att inte göra jobbet…
Törngren Bengtsson fortsätter i pp… Spets spelarna
Urkass första period, Var är inställningen ikväll?..ser tafatt och nonchalant ut.
Fortfarande chans att vända matchen men då måste man börja vara påkopplad och jobba för det.