HV fegade i PP…Det var dumt.
Jävlar vad glad kommentatorn blev. Jävla 08a…
pissigt kunde ju blivit 3p…aja 1p bärgad iallefall
Han har gillat allt som djuren gjort
Förutsägbart. HV har PP och gör inte ett skit för att sätta pucken. DIF tar ut målvakten och givetvis kvitterar dom. HV ”faller” på eget grepp. Man vågar inte ta chansen att vinna matchen när man har läget.
Hade man inte varit så avgrundskass i PP så hade man haft alla chanser att vinna denna match ganska så komfortabelt.
Jag gissar att det blir förlust efter straffar…
Som jag sagt tidigare: denna säsongen kommer bara handla om att undvika negativt kval. Allt bättre än plats 11 får ses som ren bonus.
kom igen nu hv
En oerhört medioker match från bägge lagen.
Tur att Jvm börjar snart.
Fan va kass! Fega HV vågar inte vinna matchen. Pinsamt att se!
Men truppen är ju förjävla klen! Om man inte värvar så är säsongen körd på riktigt. Hedervärda förluster är inte värda ett jävla piss i slutändan. Vad fan hjälper det att man ”krigar på” om man aldrig vinner de här täta matcherna?
Fy fan va kass!
Snacka om att falla på eget grepp. Så uselt… Å så förlorar vi matchen… orkar inte.
Helvetes djävla fega domare skulle ju varit en solklar utvisnig Piss
Hur kan det inte vara utvisning?! Helt obegripligt och matchavgörande. Sen tyvärr…detta HV spelar inte kvartsfinal i vår.
Jahopp…
En match med total avsaknad av finlir. Domarna førstørde matchen från start, botten nivå før i år på zebrorna.
Passningar, skott, PP måste det jobbas stenhårt på.
otroligt bittert… så nära 3p, så blir det en ynka… det blir inga ryck i tabellen med det facit.
Hm. Dif gör 3 riktigt snygga mål.
Hv gör 2 riktigt fula.
Ändå en ok match av Hv. Vi saknar spets helt klart.
Detta är en match vi skulle vinna om vi bara hade något bättre offensiv.
God jul!
Jag gör som vanligt och skyller på Hult.
Seriöst dock, vi har en riktigt bra målvakt, riktigt bra bp, bra defensiv
Men vår offensiv är lika osexig som Ron Jeremy…
Hult, när är det dags tror du att värva in ersättare till Sandberg Thörnberg tror du ? när vi är helt avhängda ifrån top 6 striden? eller när tänkte du vakna där uppe på ditt fina kontor ? 23:55 på deadline day?
Nä det är helt obegripligt
Inga resultat med oss ikväll. Nya tag på fredag.
Jag vidhåller att Hv71 inte har en trupp i nuläget för topp 4.
Säsongen rinner sakta men säkert ifrån oss. Tåget går tänker klubben stå kvar på perrongen?
50+ minuter i ledning och så torsk. Surt.
Det var det.
Truppen är inte bättre. Vi tog iaf 1 pinne till på Mora och Timrå. Positivt!
Kanske ”bra” för HV att sluta 11 eller 12. Då tvingas man till förändring bland kostymerna. Positiv!
God Jul HV-kamrater, glöm inte den obligatoriska julgroggen (Morgan-Julmust) nu i helgen, den är överlägsen!