Omgång 25: HV71 - Frölunda HC

Hade varit kul att se dichow i kassen ikväll.

1 gillning

Jag är på plats med lillkillen på 6 år för att lära honom hockeykultur, nu tröja inköpt för den totala upplevelsen, Hoppas han orkar hela matchen och att han får se nått mål!

7 gillningar

Det håller vi tummarna för! Hoppas du och din grabb får en fin upplevelse nu!

Han är svintaggad för introt! Kollar det på tv:n varje match hemma, Så bara det kommer göra honom lyrisk :slight_smile:

6 gillningar

Kan ju inte stämma. Det är ju med andra ord helt fel

Ditchow (stavning) måste ha nya skydd, Särskilt i denna matchen, Skär sig i färgerna på uppvärmningen

Materialarna får beställa en rulle padskinz och klippa-klistra över uppehållet

Hur är stämningen i arenan?

Tänker ibland på gubben på din profilbild. Undrar hur han har det idag :slight_smile:

4 gillningar

Ja det undrar jag med! :joy: helvete va arg han var. Tycker just det ögonblicket hittills har sammanfattat säsongen än sålänge.

7 gillningar

Hoppas Träff och Hugo får näta ikväll :grin:

Perfekt med Träff med Forsberg. Träff gillar ju att riva, slita och vara tung så kan nog få igång Foppa lite. Samtidigt som Hugo, som är lite mer kreativ, får chansen med Borgström. Smart uppställning.

2 gillningar

Nu kör vi HV!

4 gillningar

Landen 7e back?

Märkligt att byta honom mot Malaahti tycker jag

Har för mig att Andreas Andersson även fick 2 minuter utvisning också denna match. Någon som minns?

Kan ju finnas ett värde i att spela Maalahti, så kan han kanske spela upp sig och så kan vi släppa honom till någon finsk klubb sen…

Sen ankomst pga träffat släkten på Borås djurpark.
Inte bara på aphuset!
:sunglasses:

Inte så bra start om man inte gillar hönsgård till försvar!
Jag trodde det var hemmamatch och anfall framåt som gällde…

jag är i borås

2 gillningar