Omgång 25: HV71 - Linköping HC

Kvalserien here we come

Almqvist är sjukt överskattad!

Det här är så jävla tafatt… Händer ju ingenting! Vafan vill de göra?

Inte mycket som tyder på att HV ens gör mål idag, än mindre 2 och ingenting för 3. Hoppas jag har fel.

Där var matchen avgjord…HV “mellanmjölk” 71 är under isen…otroliga viktiga poäng innan uppehållet så ser det ut så här…SKÄMMES!!!

För det första: kvalserien finns inte.
För det andra: så illa är det inte.

Så svagt.
Nu kommer iofs lch stänga igen mittzon, men hur konstigt det än kan låta, kan HV eventuellt skapa något av det.
Kom igen nu HV!

HV ser ju ut som statister i egen zon! Ingen går ju på puckföraren!?

När HV har pucken i LHCs zon så sätter LHC direkt press på puckföraren. När LHC har pucken i HVs zon så tittar HV bara på. Snacka om skillnad.

1 skott på mål på 8 minuter när hv behöver göra mål…

Fan ett jävla träd hade fan vart mer handlingskraftig än lindbom

Stängt av TV´n för längesen. Kollar hellre på Poker SM på svenska spel.

Ta chansen nu HV.
Almqvist inne. Varför???

Almqvist…är så…mindre bra

motsvarande då.

HV spelar alltför dåligt visst de kan vara bra 1-3 matcher sen är de så otroligt dåliga så de inte är sant

Har Lindbom någonsin sett Thörnberg spela hockey innan denna säsongen?! De där med att sätta Thörna som ngn sorts playmaker i PP kan vara de dummaste jag sett. Ställ honom framför målvakten!!

Optimisten har talat :exclamation:

När jag började cyklar så visste jag inte hur man bromsade så jag drog rakt in i en ladugårdsvägg. Tror det var en kille till där och övade, Almqvist något…han träffade väggen precis som jag men det var precis

Jovisst, men det finns som tur är lag som har det ännu tuffare.

Det är så uselt

Vi blir avklädda av ett mycket, mycket bättre lag. Lkpg kontrollerar matchen fullständigt. Intressant att se att alla lag HV möter ser ut att kämpa betydligt hårdare än HV. Hult har ju dock bara värvat “precis rätt spelare både på och utanför isen” så det kan väl inte stämma?