Omgång 25: HV71 - Malmö Redhawks

Camara suck vilket piss avslut

Camara… i magen på friläge

usch hemsk o tråkig period, känns som man har svårt att ta grepp om matchen. Skapar lite chanser men njaa

Böljande match med relativt få riktiga chanser. Och de chanser som varit har varit i HVs favör, men avsluten saknar skärpa och finess. Ett skitmål kommer avgöra detta och det är bara att hoppas på att det blir HV som gör det.

Björn Geijer tycker att det är en bra och underhållande 2:a period?? Riktigt seg period säger jag, bra koll Böna…
Nä tillbaka till farten som vi hade i första perren nu!!
Vidhåller att Ikonen och Sundh är alldeles för trubbiga och borde icke spela. Ge oss Zion!

Statistiskt sett är det störst sannolikhet att göra mål inom 10s från det att man vänder spelet. Så din observation kan säkert stämma.

Vi skapar en del riktig bra chanser men spelet överlag är ingen höjdare. Vi tycks ha väldigt svårt att få till längre och mer tryck.
Tycker vi kan bänka Sundh-ikonen kedjan, gå ner på tre kedjor i 3e perioden, tror det skulle få upp tempot lite mer.

Håller med

Har samma känsla. Och just därför är det så oerhört trist att kolla på HV nuförtiden. Hade man inte varit så insnöad hade man nog valt bort matcherna. För särskilt kul hockey bjuds det sällan på när HV spelar.

Det enda som skulle kunna motivera det här spelet är ju framgång. Och ja, det har det ju varit si och så med de senaste åren.

Med det sagt. Hoppas och tror fortfarande på HV-seger. Bergström avgör.

Men…snälla…nån…

tabbe…

Kuken

Asså denna matchen är ett jävla skämt. Ser ju ut som hela laget är onyktra för fan…

Ammmmeeeeeeehhhhhhhh vafannnn

Där kom skitmålet…

Fan Fan såg inte vad hände hade inte slagit över :imp:

Om nu HV ska ha ngt med topp 4 att göra så får det inte se ut såhär.

Jag hatar red hawks. Fyfan. Mer än både Fakers och Lagköping. Det blir inte bättre av att vi har så jävla svårt för dem eller att jag bor i halv-Danmark. Helvete.

Hv är fan mycket bättre på bortaplan. Flera matcher hemma där vi vart sämst.

Spela I N T E Sundh, han tillför ju inget just nu.