Omgång 25: HV71 - Örebro HK

hahahhahahhah Fälth fet-dissar kommentatorn… “STFU jag behöver gå till omklädningsrummet” :laughing:

tråk-lule-klass på kommentatorn…

Jag skulle vilja påstå att Örebro har större chans att vinna den här matchen trots att det står 1-0 men wesslan ger oss chansen iaf.

Bra att dom är självkritiska iaf. Inte det här “vi gör det helt okey ändån” snacket. Gå ut o visa lite jävla glöd nu!

Hv ligger precis över Örebro i tabellen och spelar slapp hockey…så sjukt otaggade det är sinnessjukt
Sen förstår jag ej hur vi kan ha spelare som Sterling Holza Christensen Krog ect ect och det är bara Rajala som gör mål, har vi bara 1 riktigt spetsforward ? hur fan kan alla dom andra underprestera så

Är det SHL Eller Allsvenskan man kan ju undra :frowning:

Det är <Shl mem det är allsvensk klass på spelarna förutom Rajalla som håller shl klass.

Där satt den :imp:

Erik Wesslau

Örebro är så jävla värda detta.

Kom igen HV!

Tack för upplysningen jag undrade och nu blev det 1-1 ILLA :smiling_imp:

Så.Jävla.Dåligt

Haha. Starka hv heja heja.

Verkligen. Vi möter jumbolaget. Vi är också ett jumbolag, men vi tror vi leder serien.
Oinspirerat och slarvigt.

Står det verkligen HV på tröjorna?

Upp, upp, upp!

Vad är det som gör att slöa och långsamma gubbar som Krog och M Nillson får speltid ? Måste väl finnas bättre folk i J20 som vill och kan lira hockey`? Detta är ju PINSAMT

Minnet är ju kasst, men detta är den sämsta match jag sett på väldigt lång tid. Mest från Hv’s sida.

korpen klass 2B

Skicka iväg varenda transatlant förutom Campoli o Christensen.

Lugnt. Snart krigar vi om poäng mot Tingsryd å grabbarna.

Curling är ju för fan mer fartfyllt än detta!

Snälla lilla Stillman. Gör dig för helvete av med UD nu, klarar man inte att motivera denna truppen så ska man jobba med ngt annat.