Quila:
Jisses, läge att lugna ner dig lite kanske?
Jo men rätt till en åsikt bör jag väl ändå ha? Inte vet jag, men om du känner dig osäker kan du väl fråga Sir Ward kanske…? Men det faller ju lite på sin egen logik att åsikter av olika slag inte skulle accepteras i denna typ av forum och tillslut skulle du vara tämligen ensam om att skriva här, men vet inte om ett monologforum är att föredra för din egen del.
Antingen har du inte läst vad jag skrev, eller så har du valt att missuppfatta. Logiken du pratar om är helt omvänd mot vad jag skrev. Men som sagt; du verkar ha valt att missuppfatta budskapet. Sen övergår du i förolämpningar och förminskningar som inte gynnar någon. Tråkigt att se…
Quila:
Att jag har rätt i sak är ju en helt annan sak och det spelar egentligen mindre roll, men det jag vill poängtera är att jag tycker flera här inne är väldigt snabba med att ”hata”/ ”totalsåga” och tycker väl man kan välja sina ord bättre. För bara några veckor sedan var det PW, förra säsongen Adam och just nu är det Elliott, Sweatt mfl. Mycket handlar om form, skadefrihet, träningstimmar, hur kroppen svarar på att ”träna igen” för att komma ikapp, men också om att få matchtid för att på riktigt komma in i tempot. Troligtvis är det fler än jag här inne som tränat på elitnivå och som därmed vet hur det egentligen står till, men kort och gott skulle jag kunna beskriva det så.
Bra! Då kan man ju skriva det så; lyfta fram sina egna idéer istället för att mer eller mindre idiotförklara vad andra tycker.
Quila:
Sedan är det en annan femma att man har förväntningar och krav, samt passion som fans och det ska man ju ha, men lite mer hjärta och respekt istället för hat och ondska vore att föredra.
Vi kommer igen starkare och tro mig, man jobbar stenhårtvvmen med stort tålamod med att få alla pusselbitar att sitta och tror vi kan börja se framgångar av detta inom en snar framtid.
Det låter bra. Jag hoppas verkligen att du får rätt!