Jag skriver ju knappast ut vem jag är och vart jag bor, vet inte riktigt hur dom ska koppla e-post till mig personligen utan att spåra ett IP vilket oftast inte säger så mycket det heller? Nu skriver jag inget men förstår inte riktigt vad säkerhetsansvarig ska kunna göra…
Kan nog inte dra mig till minnes att vi ens blivit nollade såhär många gånger på en säsong o då har vi bara spelat halva.
Kunde man ju räknat ut med röven att vi skulle få vattenskalle efter seger mot saik, trodde väl vi var HV anno 2007/08 när vi skrinnade ut för att leka med och åka åttor runt malmö idag.
HV har inte förmågan att krascha motståndarkassen och trycka in pucken
Mer byggt för kontringshockey och det lär inte bli aktuellt när man ligger under
Jag har faktiskt skrivit ut just det de gånger jag har skrivit något just för att inte vara anonym, alternativt länk till min egen hemsida som är jobb relaterad.
Tror det kommer pressmeddelande från HV på måndag morgon, vi vänta med spänning på detta och tror AB fått sparken men mer sannolikt är att klubben förlängt kontraktet med tre år över säsongen 2031 och gäller även för hockeyettan.
Om du inte vågar skriva under det du skickar med ditt namn ska du nog tänka efter en och två gånger vad det är du skrivit.
Får göra om Hv låten till
Hvs pengar finns snart inte mer! Vi spelar sämst ändå!
Kan inte Northbanks börja bua och markera! Det är sista hoppet att något händer!
Teden är kvällens banaman. En av få spelare som är värda att bära tjurtröjan.
när ska hv agera och se verkligheten?
Min gissning är ALDRIG.
För ett årtionde sen så hade man nu hopp även med 2-3 mål upp med 10 min kvar.
Allt var bättre förr.
Det gör jag aldrig så länge det inte är relaterat till jobb alternativt extremt viktiga saker utanför jobbet, men aldrig i livet till fritidsintressen som i detta fallet. Generationsfråga kanske, alternativt arbetsskada från mina år som IT-konsult då jag oftast är mån om att hålla mig anonym så länge jag inte måste ![]()
1000 försök men sen…
Rousek sköt
SM——-GUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDDD
Sååja
Skönt att han får näta
De va ju kul för Lukas R.
Vinner vi?
Nää-