Omgång 26 (25/26): HV71 - Malmö redhawks

Vi kan jämföra SAIK och Hv! SAIK parkerade i 6 mot 5 mot oss och höll på att kvittera!

Hur tror ni det kommer se ut när Blomman plockar målis? Hur många sekunder tar det innan det smäller i röven?

17sek säger jag!

Åker hv ut igen så kan man ju printar en t shirt med texten vi åkte ut igen

Jag har uppenbarligen mer fokus på tröjorna än resultatet. Fortsätter på den inslagna vägen.

Fy fan vad fula tröjor Malmö tagit fram till den här matchen.

1 gillning

Vårt ”passningsspel” strax innanför offensiv blå vittnar om en julmysig kombination av stress, oskicklighet och nonchalans.

Hvs är mycket snyggare

1 gillning

Vad kör Växjö för jubileumströjor?

1 gillning

Deras vanliga ser det ut som. Klubben utan historia

Malmö har en kapten, det har inte HV

4 gillningar

Han tar heller inte i. Tror inte jag sätt han vinna EN närkamp denna säsong. Och kom fan inte ihåg när. Han säger att han vill det här, och det bli bättre. Jaja vi har pratat om spelarnas egna inställning. Det har vi. Men det här är bland de sämre jag sätt. Jag ser inget som får mig att vara övertygad att nästa match då jävlar kommer Hansson visa. För det vi ser, det är det jag tror vi får ut av Hansson, varken mer eller mindre.

Bra assist - Borde få poäng för den.

1 gillning

Så trött på Ang.
Slarvar i helt fel lägen match efter match.
Blir fan förbannad bara jag ser honom.
För han har ju skills så det räcker och blir över, använd dom då ffs!

2 gillningar

inte äns spännande

1 gillning

Jaja Blomman får sparken under uppehållet annars vet vi styrelsen medvetet vill köra klubben i bott.

Kul. Nu har Blomman lyckats solka ner mina favorittröjor också. Tack för det. Avgå nu.

1 gillning

Hur i helvete kan man slå den passningen med tom målbur?

Ang för helvete! Slänger bara iväg pucken rakt i gapet på en motståndare! Lego!!!

Blev visst 53!

(AVGÅ ALLA!!!)

Full fart mot HA.

God helg!

Over & out.

Patrik verkar hög. Svamlar en massa konstigheter om HV.

2 gillningar

Synd du får höra den så sällan då.