Omgång 26: HV71 vs Örebro HK

Törngren ser helt borta ut. Illa! Hjärnskakning?

ah, det trodde jag inte du sagt heller, det va mina ord. Jag tycker mig uppfatta en fladdrighet i hans självförtroende och hur han beter sig runt kassen, men det kan vara inbillning. Idag är det zlataneskt självförtroende!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAG GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTER!!!

SÅ DJÄVLA SNYGGT!

6 JÄVLA 0!!! Vem hade kunnat tro det innan matchen startade!!!

PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG! ÖNERUUUUUUUUUUD :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Idag är det zlataneskt självförtroende! :laughing:

JJJJJJAAAAAAAAAAAA!!! ÖNERUD IGEN!

Riktigt gött för Önerud sjukt kul

Hockeygodis :slight_smile:

Härligt HV!

Jag kan inte ens minnas när HV ledde med 6-0 senast.
Har någon av er ett hum?

Nu är det bara Sandberg som skall näta… sen blir det VM-guld i OS!

Anfallet som resulterade i senaste målet, där har ni HVHOCKEY. Fart och rakt på kassen. Istället för att skjuta ner pucken i sargen och jaga.
Har inte sett liknande anfallshockey på hela säsongen. Kanske inte på flera säsonger.

Har Lindbom insett?

Rätt sjukt resultat hittills! Tycker inte att matchen rent spelmässigt har krosskaraktär, men skillnaden stavas Erik Ersberg.

7-0 nu då! :slight_smile:

[size=200]NEJ[/size]

sandberg… :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :cry: :cry: :cry:

alla matcher HV spelar har kross-karaktär :bulb:

Härligt att man fick äta upp det jag sa om Ersberg.

Det går ta mig fan inte för Sandberg :confused: men jag tycker han ser hetare och hetare ut för varje match som går så det kommer väl.

Underbart kul att kunna njuta ordentligt av en match :smiley: sen blir jag oerhört glad av att Sundh och Önerud får ordentlig utdelning. Det är två killar som alltid, oavsett vad, kämpar och sliter.

ahahahhahahhhhahah

NU släpper de in killen utan hår på pungen :laughing: :laughing: :laughing:

Att de vågar när matchen står å väger…

Lias Andersson står upp för sig! Det gillar vi! Nr 58 i ÖHK ska ju ut 2min eftersom han kommer in som tredjeman, men nej.