Omgång 27: HV71 - Linköping

Lhc är klappkassa. Tyvärr är vi sämre.

Släng i OFM nu för i helvete!! Vad väntar han på?

Släng in honom med Foppa o matson! O bort (långt bort) med Boedker!!

Ska man stänga av och bevara någon form av julfrid, eller ska man pina sig igenom 2 perioder till med hopp och förtvivlan?

LHC är inte bra, nej. Det är vi som är otroligt dåliga. Kan bara bli bättre i andra

Tuppen summerar 1a perioden och han sätter fingret på en sak. Hansson och Lindbäck måste spela hårdare mot Lhcs toppspelare. Han vill se rejäla proppar på Fjantenberg, få se om de lyssnar :blush:

Tedenby ser pigg ut. För övrigt blött…

Min analys är densamma.
Hv är alldeles för veka och viker undan alldeles för lätt.

Men… under uppehållet har man säkert snackat så mycket om onödiga utvisningar, så all kampanda man mot man är som bortblåst.

Man måste ju få utmana lite, även för Tommy?

2 gillningar

Huuur kan inte mölgaard få plats å spela? Vi åstadkommer ingenting i första perioden. Lhc läser hv alldeles för lätt. Detta blir tufft tyvärr.

Hemmamatch mot LHC efter ett uppehåll känns som en solklar förlustmatch på förhand. Hoppas man kan rycka upp sig till andra.

1 gillning

Sen undrar jag ärligt: vad har vi för ÄKTA vinnarskallar i laget?

Foppa har vi. Vem mer?

Måste ändå skriva att Hjalmarsson imponerar INTE. Petar mest med klubban. Noll fysikt spel. Dåligt positionspel. Trodde nog han hade mer att ge.

1 gillning

Undrar varför LHC passar oss så illa? Man vet redan innan matchen att den kommer förloras. Vi vinner aldrig mot LHC tyvärr.

Håller med. Känns faktiskt aom att han inte hänger med. Synd. För man vill så gärna att han ska vara sådär dominant.

Jävla idioter!!! Hata white lions

Aja blås igång matchen bara. Mindre idé att pausa bara för att några kioskmongon har fått pyro i julklapp.

2 gillningar

Eller hur

In med Foppa nu

Har precis sett mitt SK Höjden vinna första annadagsderbyt på tio år mot Mölndal Bandy:

Så nu vill jag se ytterligare framgång … jag kräver det.

1 gillning

Jag älskar INTE clubben

Nu har han ju fått inleda med Martinsson bredvid sig, vilket inte alls föll väl ut. Och LaLeggia är nog inte den lättaste att ha som backpartner. Men ja. Han är ju inte dominant, Hjalmar. Habil, absolut. Men ingen fältherre. Därför rätt kul att se Kaski, som än så länge ser bra ut åt båda håll.

vafan???