Omgång 27: HV71 - Rögle BK

Sluta dumpa puck för i helvete!!

Och passningarna :astonished: seriens sämsta lag klarar av att sätta 9 av 10 pass på bladet HV max 4 av 10 :cry:

Elliott är ju en jävla besvikelse…

Stålar finns definitivt, ingen hemlighet. Sen ska man hitta en målare av rang. Jäkla tufft.
Vore kul men knappast realistiskt. (bättre att vänta till omg 50 :wink: )

HV spelar som ett slaget gäng. Tvåa på varenda puck. Känns som Rögle är en eller två man mer i alla situationer. De lyckas med allt, HV ingenting. Beklämmande att se.

Det är ett felbyggt och oskickligt lag. Det finns inga ursäkter eller bortförklaringar som håller när det ser ut så här så ofta som det gör.

Tycker samtliga backar är kassa idag, inte ens Pilut gör en bra match. Men visst är Elliott en besvikelse, eller så hade jag för höga förväntningar.

Det är skrattretande.

Jag vet hur vi löser detta. Kör en runda till med Hult på Facebook där han svarar på fansens frågor utan att svara på ett skit.
Det är ditt lagbygge som är helt skevt Johan, du måste ta ditt ansvar.

fy fan va dåliga hv är iår

Sen undrar man ju över Lindbom o co. De når uppenbarligen inte fram till spelarna. Eller så har de en spelidé som inte fungerar. Påminner väldigt mycket om hur det såg ut med Dahlén. Och det vet vi ju hur det gick.

Spelarna ser märkbart frustrerade it. Hänger med huvudet, skakar på huvudet, skäller på varandra eller ännu värre - visar likgiltighet. Illa.

Bra Thörna!

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAA
AA

Domarnivån varierar.

Rögle har lätt att få utvisningar med sig :astonished: :astonished:

Jävla onödiga utvisningar.

Tycker det är bra tecken när det blir känslor inom laget och Tedenby är en respekterad spelare, med stark klubbanknytning, som SKA kräva mycket av sin omgivning.

Ett mål skiljer och än lever matchen, så vänta lite till med motorsågen. :smiley:

Jag funderar på om jag någonsin sätt hv såhär dåliga som dem är nu?

Nu går tiden otroligt fort

Nu går tiden otroligt fort

HV har spottat upp sig nu men det oskickligheten ersätts med oflyt. Pling i stolpe och styrningar precis utanför istället fornlämningar. Synd.

Puckjäveln vill inte in. Stört frustrerande.